Niezależne studio Team Meat oficjalnie zapowiedziało grę Super Meat Boy: Forever na urządzenia mobilne i komputery PC. Tytuł zaoferuje pełnoprawną kampanię podzieloną na sześć rozdziałów, walki z bossami i wymagającą rozgrywkę. Premiera została przewidziana na 2015 rok.
gry
Kamil Zwijacz
31 sierpnia 2014
Czytaj Więcej
Dobra wiadomość. Choć ta gra dużo nerwów mnie kosztowała, choć przeszedłem całą. Forever będzię kolejnym wyzwaniem
Czyli, jest to głównie popierdółka na smartfony( jak 90% gier z telefonów). Bo nie potrafię sobie wyobrazić gry takiej, jak SMB, granej na dotyku. W SMB liczył się timing skoków, znajomoć levelu. Gra sprawiała wrażenie, zrobionej przez Nintendo. Powinni stworzyć pełnoprawną drugą część, tylko na konsole i PC.
[2]
+1
Kontynuowanie dobrej marki na urządzenia mobilne jeszcze nigdy nie skończyło się dobrze.
A ja potrafię. Na stronie oficjalnej gry pisze, że do tematu sterowania podchodzą od nowa, nie przebudowując go, a budując od zera z myślą o ekranach dotykowych. Przez co unikną sytuacji, gdzie sterowanie nie jest wygodne, bo stara się symulować schematy z komputerów czy padów. Gra będzie miała pełnoprawną fabułę, 6 rozdziałów, dodatkowe światy, etapy itp., podwojoną liczbę bossów, nowe postacie do odblokowania, tryb gry polegający na niekończącym się biegu i pewien element losowy w budowie map. Jak dla mnie wygląda to na pełnoprawnego sequela.
Tak, a potem przeniosą grę na duże platformy i okaże sie, że gra jest mega uproszczona względem wersji z 2010. SMB to gra bardzo hardkorowa, polegająca na poprawianiu swojego "skilla", gdzie i jeden level przechodziło się z godzinę. Dla fanów taka informacja jest tragiczna, bo fani chcieli pełnoprawą kontunuację, jeszcze trudniejszą i zakręconą od jedynki. A gra taka może być, tylko jak zostanie stworzona z myślą o platformach, które mają fizyczne kontrolery. Gry na smartfony to popierdółki na szybkie sranie w kibelku. SMB nigdy grą z taką ideą nie był. Bo gra od początku miała być trudna, do siedzenia nad planszą po pół godziny albo i dłużej. Do masterowania jej.
Jako gra na platformy mobilne spoko, ale boję się, że na pecetach to będzie niestrawne. Wierzę w chłopaków z Team Meat, ale jak bardzo precyzyjne by nie było sterowanie, to jak długo można siedzieć przed kompem i biegać w prawo? :) Niejedna taka gra już na Steamie gościła.
No ale w ekran chętnie postukam.