Komentarze do wiadomości: „Straciliśmy tak wiele pewności co do tego, kim jesteśmy”. Paweł Sasko z CD Projekt Red w poruszający sposób podsumował historię Cyberpunka 2077 i Phantom Liberty

Forum Gry RPG
Dodaj komentarz
27.09.2025 10:22
John_Wild
1
odpowiedz
John_Wild
52
Okropnie_Wściekły_Dzik

Wszystko szło dobrze do aktualizacji 2.0. Ta aktualizacją zepsuli grę kompletnie :(

27.09.2025 11:24
2
11
odpowiedz
3 odpowiedzi
Hellhound
17
Chorąży

Wzruszyłem się, aż mi łzy nogawką polecieli... ale fajnie jakby Sasko przestał robić z CD Projektu ofiary w tym wszystkim.

27.09.2025 13:08
2.1
tynwar
97
Senator

nie wiem gdzie on tu robi z cdp ofiary. Czy to przez paranoję zobaczyłeś czegoś czego nie ma?

post wyedytowany przez tynwar 2025-09-27 13:10:13
27.09.2025 14:47
2.2
Hellhound
17
Chorąży

tynwar przeczytaj jeszcze raz trzy ostatnie zdania posta Pawła Sasko.

27.09.2025 16:17
2.3
tynwar
97
Senator

Hellhound
że to "Straciliśmy tak wiele pewności co do tego, kim jesteśmy. Odrodziliśmy się w tym ogniu.

Dziękujemy tym, którzy nigdy nie stracili wiary."? Jeśli ci o to chodziło to jest to nadinterpretacja z przesady bądź paranoi. Było sporo dużych razów robienia ofiary z kogoś, tu jeśli to jest robienie ofiary z kogoś to jest po prostu pryszcz w porównaniu z wieloma innymi razami. Zresztą "straciliśmy tak wiele pewności co do tego, kim jesteśmy." nie ma żadnych szczegółów ani kontekstu, nie wiadomo co dokładnie oznacza, więc jest mało znaczącym zdaniem, który mówi tylko o tym, że pewność co do tego kim są, jest utracona, ale nie wiadomo w jaki sposób, w jakich okolicznościach. Zdanie co najwyżej informacyjne bez szczegółów. Reszta zdań ani trochę nie pasuje do robienia z kogoś ofiary, bo tu o jakimś odrodzeniu w ogniu i dziękowaniu za utrzymanie wiary.

27.09.2025 13:09
3
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
Silas1415
24
Konsul

John_Wild Co tak konkretnie zepsuła?

27.09.2025 13:46
John_Wild
3.1
John_Wild
52
Okropnie_Wściekły_Dzik

Ta aktualizacją wprowadzono level scaling :(

27.09.2025 14:52
Szlugi12
3.2
2
Szlugi12
126
BABYMETAL

Jak pisałem gdzieś wcześniej, jak dasz najniższy poziom trudności, to po 20 lvl postaci celując w głowę, większość wrogów masz na hita i nawet nie odczujesz tego level scalinga xd
Gra się będzie praktycznie sama przechodzić (tylko trzeba trzymać W i czasami kliknąć lpm :P)

post wyedytowany przez Szlugi12 2025-09-27 14:54:00
27.09.2025 15:38
Szefoxxx
3.3
1
Szefoxxx
91
Doradca

Ale przecież taka była cała gra na premiere nawet na wysokim, prosta jak drut, to co oni zmienili, to co już było...

27.09.2025 16:19
3.4
1
tynwar
97
Senator

John_Wild
To jeden pies, przecież od początku i tak gra była jakby miała lvl scaling, no wiesz różne utopce w różnych miejscach mające inne lvle. Więc czy to naprawdę coś zmienia?

27.09.2025 18:02
John_Wild
😊
3.5
John_Wild
52
Okropnie_Wściekły_Dzik

Szlugi12 Nie chcę grac na najłatwiejszym poziomie, lubię mieć jakieś wyzwanie. Skalowanie je odbiera bo wszyto jest na naszym poziomie. Bez sensu :)
tynwar no wiesz różne utopce w różnych miejscach mające inne lvle No tak, ale nie zawsze na tym samym co gracz.
Nieważne, niee będę już o tym skalowaniu w CP 2077 wspominał, bo wygląda już jakbym wszędzie o tym marudził :)

28.09.2025 13:00
SpoconaZofia
3.6
SpoconaZofia
91
Legend

Bo gra wyszła za wcześniej. Sasko już to zauważył i podkreślał na streamach, słowa propagandzisty Goebbelsa. Który mawiał, że zwykła propaganda ma niewiele wspólnego z obiektywizmem i jeszcze mniej z prawdą. Nabranie dystansu pozwoliło mi dostrzec faktyczną skalę niekompetencji Redów w tamtym czasie. Nic u Redów nie było, zrobione jak należy na premierze. Silnik gry nikt nie ogarniał. Testowali, bawili się, kombinowali i dostali nagle polecenie wydania gry. Wyszedł taki miks niedokończonych rzeczy razem z całkowitym brakiem optymalizacji kodu. Po 3 latach naprawili i mogli na tym zakończyć historie. Ale nie. Zewnętrzna firma obecnie eksperymentuje z grą. A my gracze jako darmowi beta-testerzy sprawdzamy, czy mechaniki zadziałają. Ostatnie 2 łatki nie były wybitne. Obecnie skupiają się na naprawie tego co zepsuli w grze. Może to jest swego rodzaju testowanie mechanik, które chcą zaimplementować w kolejnej części? Nie wiadomo.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2025-09-28 13:06:09
27.09.2025 15:40
Szefoxxx
4
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Szefoxxx
91
Doradca

Ja za to wiem kim był, jest i będzie Sasko, fałszywym kłamcą mitomanem i partaczem, który powie absolutnie wszystko ze sztucznym uśmiechem by wybielać pracodawcę, bo tak działają najgorsze korpo, że nie możesz powiedzieć nic złego, ba, nawet prawdy nie możesz powiedzieć.

post wyedytowany przez Szefoxxx 2025-09-27 15:42:07
27.09.2025 16:38
4.1
1
prd
41
Pretorianin

Widzę Sasko - robie skipa i nie czytam. Chyba, że dla sekcji komentarzy by sprawdzić czy tylko ja tak mam.

27.09.2025 16:16
😂
5
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1415230
0
Chorąży
Image

Jak wydawali wersję na PS4 to nie było problemu i wyrzutów sumienia

28.09.2025 01:02
5.1
pawel1812
74
Generał

Grałeś w tą wersje na PS4 ? Zdaje się, że nie... Przed i po CP2077 powstało wiele tytułów, które działają gorzej na mocniejszych sprzętach... Nawet GTA dropiło klatki i nadal dropi na topowym sprzęcie, gdy jest szybki przejazd. Tylko w GTA5 przejazd musi być naprawdę szybki, bo to miasto makieta bardziej...
Ciekawe jak będzie wam chodzić GTA6, tam też jest miasto nie będzie już raczej makieta... Tam już 24 klatki zamiast 30 na PS5 raczej wam przeszkadzać nie będzie... A założe się, że tak będzie dropić. Bo o ile w CP2077 nie było naprawdę szybkich samochodów (w pierwszych wersjach na PS4), tak w GTA raczej będą odrzutowce...).

O bugach i glitchach nawet nie wspominaj, bo tych zdecydowanie nie było najwięcej na PS4, tylko na PC... Były dropy FPSów przy jeździe samochodem po mieście i efektach specjalnych. Coś co w takich dużych sandboxach jest normalne...

post wyedytowany przez pawel1812 2025-09-28 01:03:48
27.09.2025 17:09
😂
6
1
odpowiedz
Bulioner
4
Centurion

Klasyczne pseudodramy sprzedawane w SM przez dzbany z gamedev.

28.09.2025 03:27
Lateralus
7
3
odpowiedz
Lateralus
151
Last Of The Wilds

Dobrze wiedzą że zawalili, dosadnie pokazali "klase", więc teraz niech nie robią z siebie kozłów ofiarnych, ofiar losu i poszkodowanych.

28.09.2025 19:31
8
odpowiedz
Jaya
74
Generał

Dla mnie od początku gra była ciekawsza od Wiedźmina. Przywykłem do bugów z modami i na premierę gra dawała podobny poziom przyjemności co z Dlc. Wiedźmin oprócz fabuły to nieco wydmuszka wolności jaką dają gry bethesdy, a tutaj w Cp77 pojawiło się coś lepszego pod wielokrotne ogranie, różne klasy postaci, bronie, dużo by oglądał symulacji otoczenia...

29.09.2025 23:25
DexteR_66
9
odpowiedz
DexteR_66
13
Generał

Premium VIP

Wszedłem tylko dla komentarzy, bo to co ten kłamczuch Sasko ma do powiedzenia, to mnie nie interesuje.

Forum Forum Gry RPG
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl