Lipcowa aktualizacja Star Wars: The Old Republic zmniejszyła ograniczenia dla graczy, którzy nie wydają pieniędzy w omawianej produkcji oraz osób posiadających status „Preferred”.
Bartosz Świątek

MMO Star Wars: The Old Republic doczekało się sporych zmian, które zmniejszyły ograniczenia dla graczy nie wydających w omawianej produkcji pieniędzy (tytuł funkcjonuje obecnie w modelu free-to-play). Modyfikacje poprawiły doświadczenia płynące z grania i weszły w życie wraz z lipcową aktualizacją 5.10.4.
Opisanie wszystkich zmian wymaga krótkiego wprowadzenia w temat. W The Old Republic gracze są podzieleni na trzy grupy: Free-to-Play, Preferred oraz Subscription. Pierwsza nie wymaga dodatkowego komentarza. W drugim zbiorze znajdują się osoby, które albo opłacały kiedyś subskrypcję, albo też wydały pieniądze w sklepie wewnątrz gry. Natomiast trzecia kategoria obejmuje osoby, które obecnie wykupują abonament. Grupy Free-to-Play i Preferred są objęte różnego rodzaju ograniczeniami, przy czym w przypadku pierwszej z nich są one poważniejsze.
Modyfikacje wprowadzone w patchu 5.10.4 obejmują cztery obszary: limit kredytów (pieniędzy), paski na zdolności, droidy medyczne (tzw. medical probe) oraz system szybkiej podróży.
Przypominamy, że Star Wars: The Old Republic zadebiutowało 20 grudnia 2011 roku i jest dostępne wyłącznie na komputerach. Warto też odnotować, że deweloperzy pracują obecnie nad kolejnym dodatkiem do tego tytułu, zatytułowanym Onslaught. Rozszerzenie powróci do korzeni, skupiając się na konflikcie pomiędzy Jedi i Sithami. Otrzymamy też nowe lokacje (planetę Onderon oraz stację kosmiczną Mek-Sha), Flashpoint i Operację. DLC będzie darmowe dla subskrybentów.
GRYOnline
Gracze
Steam
34