Gabe Newell ujawnił właśnie pierwsze szczegóły na temat Source 2 Engine – silnika nowej generacji Valve Software. Założyciel legendarnego studia mówi o wsparciu zawartości tworzonej przez fanów i technologii Virtual Reality. Możliwe, że silnik będzie kompatybilny z Oculus Rift.
pozostałe
Michał Jodłowski
5 marca 2014
Czytaj Więcej
Według mnie valve w końcu wyda hl3, ale zrobią to jak będą mieli coś rewolucyjnego, tym czymś będzie VR.
Wystarczy poczytać jakie dema tam mieli i jakie były wrażenia, normalnie brzmi jak jakiś matrix, gdyby to było dostępne w grze, to byłaby rewolucja i myślę valve do tego dąży, jak już wydać tą grę to z przytupem.
W tym przypadku fani nie robią z twórców idiotów, pokazując im jak ma wyglądać gra i że można ją zrobić lepiej, vide Dark Souls. Bez modów ich gry są wciąż wściekle grywalne, więc Valve może sobie pozwolić na to, by modowali ich gry - fani po prostu robią dodatki, a nie odwalają za nich robotę.
A EA jak fani ulepszyli grafikę w Bafku 3, to grozili banem za jego użycie... i potem się dziwią że dostają nagrodę Gówna Roku w kategorii najgorsza firma...
Prędzej się World War 3 doczekamy co już jest bardzo prawdopodobne, niech tylko putin i nasz rząd zacznie bardziej mieszać.
Source - mimo swego wieku - nie musi być modyfikowany, a mimo to, tworzone na nim gry wyglądają wspaniale. Teraz wyjdzie 2. wersja i dostaniemy następny świetny silnik na lata.
Czuję nadchodzącą premierę Half-Life 3.
Piszecie tak od kilku lat i nic.
VR ? meh...
@gnoll
Wydaje mi się, czy EA zmierza chyba po hat-trick w tej kategorii złotego guana?
--------
Odnośnie rewolucji która ma iść w towarzystwie HL3 (lub na odwrót), to jakoś mi się to nie widzi. Ok, jako coś do pokazania (w stylu naprężenia muskułów) to pewnie tak. Tylko tutaj chodzi o to aby to się dobrze prezentowało na danej platformie (tu PC i next-geny) Co z tego, że HL3 będzie niesamowity i przełomowy na OR? Mały procent ludzi tego doświadczy...