Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 26 marca 2014, 22:43

autor: Piotr Doroń

Sometimes You Die - tej nocy posiadacze sprzętu Apple zginą wiele razy

Dziś wieczorem w ofercie App Store zadebiutuje hardkorowa platformówka Sometimes You Die. Produkcja niemieckiego dewelopera Kamibox, znanego z równie fantastycznej, co irytującej zręcznościówki Cyro, wpisuje się doskonale w stylistykę takich gier jak VVVVVV czy Super Meat Boy, serwując graczowi istną jazdę bez trzymanki. Szarpanie nerwów będzie was kosztować ok. 6 złotych. Póki co, nie wiadomo czy i kiedy tytuł zagości na platformie Google Play.

Dziś wieczorem w ofercie App Store zadebiutuje hardkorowa platformówka Sometimes You Die. Produkcja niemieckiego dewelopera Kamibox, znanego z równie fantastycznej, co irytującej zręcznościówki Cyro, wpisuje się doskonale w stylistykę takich gier jak VVVVVV czy Super Meat Boy, serwując graczowi istną jazdę bez trzymanki. Szarpanie nerwów będzie was kosztować ok. 6 złotych. Póki co, nie wiadomo czy i kiedy tytuł zagości na platformie Google Play.

W  Sometimes You Die gracz przejmuje kontrolę nad niecodziennym bohaterem, mianowicie czarnym kwadratem, który przemierza skomplikowane dwuwymiarowe poziomy, najeżone aż po sufit pułapkami, w tym wirującymi ostrzami i kolcami. Sednem gry, jak wskazuje zresztą sam tytuł, jest śmierć. Mianowicie, twórcy zmuszają gracza do poświęcenia określonej liczby istnień, celem zbudowania z ich kwadratowych ciał platform, wież i kładek, umożliwiających pokonanie pozornie niemożliwych do zaliczenia pułapek.

Twórcy ze studia Kamibox opracowali na potrzeby Sometimes You Die ponad siedemdziesiąt zróżnicowanych poziomów, za każdym razem angażujących gracza w inną łamigłówkę. Zabawy jest tu zatem co nie miara – potwierdzają to redakcje zachodnich serwisów, które miały już okazję przetestować grę. Tytuł charakteryzuje się dopracowanym systemem sterowania, a oprawa graficzna, mimo że bardzo minimalistyczna, świetnie spełnia swoje zadanie, pomagając w zbudowaniu odpowiedniego, surowego klimatu rozgrywki.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej