Grupa młodych, ambitnych programistów, zarejestrowana pod szyldem New Desert Team, postanowiła stworzyć grę pod tytułem Sigonyth, która będzie multiplayerowym RPG, działającym na silniku Ambra. Owy engine został napisany przez samych twórców tytułu w .NET C++ z wykorzystaniem Crystal Space oraz wszechstronnego języka Python. Na oficjalnej stronie Desert Eternity pojawiły się już pierwsze informacje na jej temat oraz zrzuty ekranowe, z którymi chciałbym Was zapoznać.
gry
Adam Woźny
28 czerwca 2004 10:13
Czytaj Więcej
Ło rany ... ale ten interface jest zerżnięty z Fallouta... Obciach..poprostu obciach.
http://www.nma-fallout.com/forum/album_pic.php?pic_id=347
Popatrzcie na lewy dolny rog ekranu i "komunikat"... Ale to jest żałosne...nieudane naśladownictwo stylu Fallouta.... Polak potrafi
dlaczego nieudane? mi się podoba... no i wolę żeby ludzie naśladowali dobre przykłady, niż złe...
Jesli nasladowac to w jakis dobry sposob....
Przeklenstwa w Falloucie byly smieszne ... a tu ?
To tak jak bys w gierce wstalił "Ał...pierdol sie.."
ha ....ha.... ha....
" no i wolę żeby ludzie naśladowali dobre przykłady, niż złe..."
Po co wogole nasladowac? Nie lepiej dodac cos od siebie?
wiesz, interfejs gry ma funkcje utylitarne dla mnie - musi byc wygodny, a nie innowacyjny... a co do przekleństw itp, poczekajmy aż gra wyjdzie, bo gdybanie do niczego nie prowadzi:)
"Po co wogole nasladowac? Nie lepiej dodac cos od siebie?"
zastanow sie co ty mowisz, na 100% nie uda ci sie zrobic gierki ktora nie bedzie wykorzystywac pomyslow gdzies juz wczesniej zastosowanych. Jesli cos jest dobre to trzeba to wykorzystac, ewentualnie ulepszyc i dostosowac do swoich potrzeb
WItam, jestem członkiem NewDesert chciałbym poprawić drobne błedy w zapowiedzi:
1. screeny pochodza ze starego, dwuwymiarowego silnika, podobnie jak i interfejs. Nowy silnik jest w pełni trójwymiarowy, z rzutem graficznym znanym np. z NewerWinter Nights.
2. interfejs został zmieniony tak aby nie przypomoinał zbytnio żadnego z innej gry.
3. ogółem : zaprezentowane sreeny pochodzą z dawnej wersji, kiedy zasadniczo sami nie byliśmy pewni co tworzymy. Aktualnie w dużo większym stopniu stawiamy na innowacyjność i starym się nie powtarzać znanych wzroców. Zarówno w kwestii grafiki, interfejsu jak i fabuły (za którą odpowiadam). Za niedługo zaprezentujemy screeny z nowego silnika, zapraszam więc do odwiedzania naszej strony www.
Pozdrawiam, Kaspar.
chciałbym zaznaczyć, że screeny są ogolnodostepne na oficjalnej i nie ma zaznaczenia, iż pochodzą skad mowisz. To samo dotyczy silnika.
skoro nie ma nowych screenów to stare są najnowsze i oficjalne, to może trzeba je usunąć ze strony skoro gra wygląda całkiem inaczej.
Kaspar_Ndesert --->
mam pytania :
- do kogo adresowana jest ta gra, Polacy - Amerykanie i Europa Zachodnia - Daleki Wschód
- ile będzie kosztowł abonament, czy gra będzie darmowa
- kto jest wydawcą na Polskę a kto na resztę świata
- do której z istniejacych super produkcji MMO wasza gra jest najbardziej podobna
- ilu spodziewacie się mieć abonentów po roku od premiery
- no i oczywiście kiedy będzie premiera?
:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-28 13:54:40]
SickBastard --> Ale człowieku mi nie chodzi o tak ogólne pojęcie naśladowania. Poprostu czasem nasladownictwo powinno miec granice ,a to juz tak troche lekka przesada. Mowisz ,ze nie uda sie zrobic gierki nie wykorzystujacej pomyslow juz zastosowanych , ale to są OKRESLONE pomysly tak jak np. ze w FPP bron trzymana jest nie centralnie ,ale jakby z boku, to jest zupelnie inna rzecz niz to o czym mowie. Proba naśladowania klimatu , fabuły, interface`u , oraz tej zartobliwej atmosfery to cos co troche wykracza za to o czym mowisz. Jasne... jesli robi sie cos na podobizne innej gry to ok.. tylko widzisz... chodzi mi o to ,ze to powinno byc podobne , a nie momentami takie samo. W razie czego rozwine mysl. Tez troche nie w porzadku postapilem ,ze ocenilem po zaledwie kilku wczesnych screenach ,ale poprostu nie lubie zżynania ,chociaz to troche za wczesnie zeby oceniac...Bez urazy ;) ,ale to moje zdanie...
Kaspar -- A to w takim razie przepraszam jesli wprowadzacie zmiany co do interface`u itp ;)
A wlasnie... jaki przewidujecie abonament :) ? Tylko tak wiecie... na polskie realia ;)
Bili ---> poczekamy na oficjalną wypowiedź autorów, jak dla mnie wyjścia są dwa, albo jest to gra na rynek zachodni i będzie płatna i nic z tego nie wyjdzie bo za rok - dwa lata gdy gra sie pojawi to będzie z 15 ciekawych tytułów, albo będzie bezpłatna i wtedy pewnie jej nigdy nie zobaczysz.
No ale nie spekulujmy, poczekamy na wypowiedź autorów, jak sobie to wyobrażają.
Witam.
Jestem szefem projektu jak i założycielem zespołu New Desert.
Chciałbym wyjaśnić kilka spraw dotyczących samej gry i dyskusji, która się tutaj toczy.
Przede wszystkim chciałem skorygować nieco informacji na temat interjesu gry. Otóż od miesiąca nasz zespół pracuje nad nowym silnikiem pełnym 3D przez co obecne screenshoty z gry są nieaktualne i jesteśmy w stadium przygotowywania się do wrzucenia na stronę oficjalnych screenshotów z gry w pełnym 3D silniku.
Druga sprawa to taka, że nikt nie poinformował mnie o treści zamieszczonego newsa oraz o materiałach użytych do jego napisania. Oczywiście autor zasugerował się materiałami ze strony a przez naszą nieopatrzność zostały stare materiały więc nie należy go też za to w jakiś sposób winić.
Pragnę ze swojej strony zapewnić, że na dniach pojawią się nowe screenshoty z silnika natomiast stare zostaną zdjęte niezwłocznie aby nie wprowadzały w błąd opinii publicznej.
Jeśli chodzi natomiast o sprawy abonamentów, wydawcy czy rynku, na który gra zostanie wydana proszę uzbroić się w cierpliwość gdyż nasz zespół pracuje nad tym. Niedługo powiemy więcej o tym jak planujemy upublicznić grę.