„Samotność jest tym, co widzisz”. Autor Fairy Tail zdradził łamiący serca powód, czemu powstała ta manga i przyjaźń jest w niej tak ważna

Fairy Tail było światowym hitem, w którym pierwsze skrzypce odgrywała przyjaźń. Autor zdradził, czemu był to tak ważny motyw w tej serii.

cooldown.pl

Edyta Jastrzębska

„Samotność jest tym, co widzisz”. Autor Fairy Tail zdradził łamiący serca powód, czemu powstała ta manga i przyjaźń jest w niej tak ważna, źródło grafiki: Fairy Tail, Hiro Mashima, Kodansha, 2006.
„Samotność jest tym, co widzisz”. Autor Fairy Tail zdradził łamiący serca powód, czemu powstała ta manga i przyjaźń jest w niej tak ważna Źródło: Fairy Tail, Hiro Mashima, Kodansha, 2006.

Fairy Tail to popularny shonen autorstwa Hiro Mashimy. Główne skrzypce odgrywał w nim motyw przyjaźni i znalezionej rodziny, którą dla bohaterów serii była ich gildia magów. Twórca mangi kładł duży nacisk na to, jak wielką rolę w życiach jego bohaterów odgrywają przyjaciele, którzy zastępują rodzinę i dzięki którym stawali się silniejsi. Stało się to źródłem żartów fanów, którzy twierdzili, że w Fairy Tail aż do przesady był wykorzystywany motyw siły przyjaźni.

Okazuje się, że Hiro Mashima miał łamiący serca powód, aby aż tak bardzo skupić się na przyjaźni w Fairy Tail, o czym opowiedział podczas tegorocznego New York Comic Con (via Anime News Network). Jeden z fanów zapytał go, czy oparł Fairy Tail, historię o przyjaźni, na własnym życiu, na co Mashima odpowiedział:

Prawdę mówiąc, napisałem tę historię, ponieważ nie miałem przyjaciół. Moja samotność jest tym, co widzisz.

Autor Fairy Tail zdobył się na to szczere wyznanie, gdy rozmawiał z fanami o swoich dziełach, wśród których poza FT można wymienić między innymi Edens Zero i Rave Master. Opowiedział im o tym, jak dumny jest z Fairy Tail, a także o tym, jak zaskoczony był, gdy zrozumiał, że historia Natsu i jego przyjaciół jest popularna nie tylko w Japonii, lecz również w innych krajach.

Hiro Mashima podzielił się również swoimi przemyśleniami na temat tego, co jest najważniejsze w pracy artysty i pisarza, a tym według niego jest odkrywanie świata wokół siebie, a nie skupianie się na technicznych aspektach pracy.

  • Manga i anime
Podobało się?

3

Edyta Jastrzębska

Autor: Edyta Jastrzębska

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kulturoznawstwa. W GRYOnline.pl zaczynała jako jeden z newsmanów w dziale filmowym, obecnie dogląda newsroomu filmowego, gdzie zajmuje się również korektą. Świetnie odnajduje się w tematyce filmowo-serialowej zarówno tej osadzonej w rzeczywistości, jak i w fantastyce. Na bieżąco śledzi branżowe trendy, jednak w wolnym czasie najchętniej sięga po tytuły mniej znane. Z popularnymi zaś ma skomplikowaną relację, przez co do wielu przekonuje się dopiero, gdy szum wokół nich ucichnie. Wieczory uwielbia spędzać nie tylko przy filmach, serialach, książkach oraz grach wideo, ale też przy RPG-ach tekstowych, w których siedzi od kilkunastu lat.

Przytłaczająco pozytywny odbiór dodatku Space Age wyniósł doskonałą strategię Factorio na szczyt listy bestsellerów Steama

Następny
Przytłaczająco pozytywny odbiór dodatku Space Age wyniósł doskonałą strategię Factorio na szczyt listy bestsellerów Steama

Najpopularniejsze dema na Steam Next Fest. Niektóre z wypromowanych tak gier mają zadatki na prawdziwy hit

Poprzedni
Najpopularniejsze dema na Steam Next Fest. Niektóre z wypromowanych tak gier mają zadatki na prawdziwy hit

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl