Redfall wreszcie dostał pierwszą dużą aktualizację. Nie ma jednak w niej wyczekiwanego trybu wydajności.
Redfall okazał się jednym z największych rozczarowań tego roku. Teraz, ponad miesiąc po premierze, wreszcie doczekaliśmy się pierwszego dużego patcha. Aktualizacja przynosi masę ważnych poprawek, ale niestety nie zawiera wyczekiwanego trybu 60 fps na konsolach.
To bardzo drażliwa kwestia w przypadku tej gry. Redfall na wielu prezentacjach działał bowiem w sześćdziesięciu klatkach na sekundę. Kilka tygodni przed premierą twórcy ogłosili jednak, że w momencie premiery ich produkcja zaoferuje jedynie 30 fps-ów – nawet na Xboksie Series X. Obiecali jednak, że tryb 60 fps-ów zostanie dodany w jednej z popremierowych aktualizacji. Jak widać, na tę funkcję przyjdzie nam jeszcze poczekać.
Skoro omówiliśmy już, czego ten patch nie oferuje, to najwyższy czas zająć się tym, co znajdziemy w tej łatce. Patch oznaczony został numerem 1.1 i przynosi wiele zmian.
Redfall ukazał się 2 maja na PC oraz konsolach Xbox Series S i Xbox Series X. Produkcja dostępna jest również w ramach abonamentu Game Pass na wszystkich platformach sprzętowych.
Tytuł został przyjęty fatalnie – noty wystawione przez media branżowe były słabe. Jeszcze gorsze okazały się reakcje samych graczy – na Steamie tylko 31% recenzji użytkowników jest pozytywnych.
To, że studio Arkane zaczęło wreszcie naprawiać grę jest pozytywną nowiną, ale powstaje pytanie – czy ma dla kogo? Wczorajszy rekord aktywności na Steamie wyniósł bowiem raptem 99 graczy bawiących się równocześnie.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.