Przyszła pora na zadośćuczynienie dla graczy po globalnej awarii PlayStation Network. Sony zaczęło rozdawać PS Plusa, lecz krytyka nie ustępuje

Subskrybenci PS Plusa zaczęli otrzymywać dodatkowe 5 dni na zabawę w ramach usługi. To rekompensata przyznana przez Sony za niedawną globalną awarię PSN.

Maciej Gaffke

Przyszła pora na zadośćuczynienie dla graczy po globalnej awarii PlayStation Network. Sony zaczęło rozdawać PS Plusa, lecz krytyka nie ustępuje, źródło grafiki: Sony Interactive Entertainment.
Przyszła pora na zadośćuczynienie dla graczy po globalnej awarii PlayStation Network. Sony zaczęło rozdawać PS Plusa, lecz krytyka nie ustępuje Źródło: Sony Interactive Entertainment.

Sony rozpoczęło przedłużanie subskrypcji PS Plus użytkownikom, którzy ucierpieli z powodu ogólnoświatowej awarii PlayStation Network, jaka miała miejsce w pierwszej połowie lutego 2025 roku. W ramach rekompensaty japoński gigant ma dodać wszystkim abonentom 5 dni subskrypcji.

Jeśli chcecie sprawdzić, czy objęło Was wspomniane odszkodowanie, musicie zalogować się na stronie PS Store i kliknąć w swój awatar. Następnie trzeba wybrać zakładkę „zarządzanie subskrypcjami”. Jeśli podany tam termin dostępności usługi jest dłuższy niż w momencie zakupu, to otrzymaliście dodatkowy czas grania.

Prawdopodobnie jeszcze nie wszystkim użytkownikom przypisano owe 5 dni PS Plusa, więc warto uzbroić się w cierpliwość i sprawdzać konto w kolejnych godzinach.

Sporo graczy wypowiadających się w sieci potwierdziło przedłużenie ważności subskrypcji o dodatkowe dni. Jednakże podobnie jak przy ogłoszeniu rekompensaty przez Sony, tak i teraz pojawiają się negatywne głosy na temat akcji, mającej wynagrodzić brak dostępu do PSN.

Prawdopodobnie powinno być 7 dni, w ten sposób miałbyś gwarancję otrzymania dodatkowego weekendu w PS Plus jako rekompensaty.

To żałosne ze strony Sony.

Przypomnijmy, że awaria trwała około 24 godzin. Przez ten czas zarówno subskrybenci PS Plusa, jak i gracze, którzy go nie opłacają, nie mieli dostępu do PS Store, gier i funkcji społecznościowych oraz zarządzania kontem.

Podobało się?

0

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Cyberpunk 2077 i Łowca androidów zainspirowały piękne demo technologiczne Unreal Engine 5. To dowód, że gry mogą wyglądać ślicznie bez ray tracingu

Następny
Cyberpunk 2077 i Łowca androidów zainspirowały piękne demo technologiczne Unreal Engine 5. To dowód, że gry mogą wyglądać ślicznie bez ray tracingu

„Większość z nas nie zobaczyła pieniędzy”. Michał Korniewicz oskarża twórców gier Thorgal i The Night Wanderer, Mighty Koi odpowiada

Poprzedni
„Większość z nas nie zobaczyła pieniędzy”. Michał Korniewicz oskarża twórców gier Thorgal i The Night Wanderer, Mighty Koi odpowiada

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl