Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 września 2022, 17:48

Premiera Scorn już blisko; krwawy gameplay trailer o tym przypomina

Ebb Software za pomocą krótkiego, ale przerażającego trailera przypomina nam o zbliżającej się premierze Scorn. Horror inspirowany twórczością H.R. Gigera i Zdzisława Beksińskiego zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Fani trzymających w napięciu, „mięsistych” straszaków mają na co czekać.

Premiera Scorn jest coraz bliżej – tytuł zadebiutuje już 21 października. Wobec tego twórcy regularnie dzielą się z nami fragmentami rozgrywki. Na oficjalnym profilu produkcji na Twitterze ukazał się następny gameplay trailer. Zwiastun jest krótki i składa się w dużej mierze ze scen, które widzieliśmy wcześniej, ale trzeba przyznać, że towarzyszące oglądaniu poczucie odrealnienia daje nadzieję na całkiem solidny horror. Wideo obejrzycie w całości poniżej:

Przypomnijmy, że Scorn to debiutancki projekt niezależnego studia Ebb Software. Ta pierwszoosobowa przygodowa gra akcji ma łączyć w sobie elementy horroru oraz science fiction. Gracze zostaną wrzuceni do surrealistycznego świata, w którym zacierają się granice pomiędzy snem a tym, co rzeczywiste. Twórcy przyznają, że inspiracją dla gry jest m.in. sztuka nieżyjącego już malarza H.R. Gigera, który znany jest jako twórca projektu ksenomorfa z uniwersum Obcego. Nie da się też nie zauważyć podobieństwa do równie wyjątkowej twórczości polskiego artysty Zdzisława Beksińskiego.

Niestety w parze z najnowszym materiałem nie pojawiły się żadne dodatkowe szczegóły dotyczące rozgrywki. Deweloper przypomina tylko, że „październik zbliża się wielkimi krokami”. Scorn zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S, będzie też dostępny w Game Passie. Jeszcze przed premierą warto sprawdzić, czy Wasze pecety podołają dość wysokim wymaganiom sprzętowym, które zaprezentowaliśmy w jednej z ostatnich wiadomości.

  1. Scorn na Steamie
  2. Oficjalna strona Scorn

Sandra Kicińska

Sandra Kicińska

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczęła w listopadzie 2021 roku jako autorka newsów. Obecnie redaguje teksty w dziale Paid Products, od czasu do czasu pisząc dla newsroomu technologicznego. Wcześniej zajmowała się copywritingiem i tworzeniem tekstów popularnonaukowych. Po raz pierwszy do komputera dorwała się w wieku zaledwie trzech lat. Parę lat później, po zanurzeniu się w magiczny świat książek, pojawiła się u niej również fascynacja słowem pisanym. Do jej ulubionych gatunków gier należą różnego rodzaju strategie, symulatory oraz RPG. Poza tym uwielbia literaturę piękną, filozofię, surrealizm, anime i czarny humor. Po godzinach trenuje kontorsję, redefiniując ograniczenia ludzkiego ciała.

więcej