To akurat nie jest problemem w tym przypadku. Chciałbym, żeby chociaż część gier, które wyszły 1.0, były w takim stanie jak ten indyczy wczesny dostęp :P
A ja bym nie chciał aby gra przypominała krowę na kurzych łapach. Ile oni to robią? 14 lat? Prawie półtorej dekady we wczesnym dostępie, strzał w policzek dla innych gier tego typu niczym rozprawy Teda Bundiego.
Jak niby nie jest problemem ?
- utrapienie dla twórców bo nie mogą niczego innego zacząć
- nie ukończą to kiedyś zdechnie, mało kto o tej grze dyskutuje, w porównaniu do innych nowych gier pseudo mmo jak The First Descendant czy Once Human
Jeżeli taki gniot powstaje przez 14 lat, to nigdy nie będzie już ukończony
Przecież ta gierka jest robiona w wolnym czasie przez jakichś pasjonatów. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze jakiś czas temu oni chodzili do roboty, a zomboida robili po godzinach. Fani PZ o tym wiedzą i nie mają o to pretensji.
Nie zapominajcie, że twórcy Project Zomboid mieli poważny problem, co znacznie opóźniło projektu i musieli robić wiele rzeczy od nową. No, ten projekt jest bardzo złożony i nie jest łatwo tak napisać. Łatwo Wam mówić.
https://www.gry-online.pl/newsroom/okradziono-tworcow-niezaleznej-gry-project-zomboid/z5f5e5
Ale no tak... Tylko siedzicie wygodnie przed komputerem i tylko gracie, a nie pisać programy i gry, więc musicie narzekać na wszystko i to na siłę.
Kim Ty jesteś, by tak pisać? Nawet nie umiesz programować i stworzyć własne gry, a pouczasz twórcy gier, że mają to zrobić dużo szybciej i stworzyć lepsze gry. Czy ty masz pojęcie, jak trudno jest napisać gry z gatunku RPG i roguelike i otwarty świat? Szczególnie, kiedy pisze własne skrypty i dodaje coś od siebie, a nie "kopiuj i wklej"?
Po pierwsze, nie wszyscy programiści mają umiejętności i wiedzy na identyczne poziomie. Jedni robią to lepiej, a inni gorzej. Tak to jest. Po drugie, są różne silniki gry i języki programowanie, a każdy z nich ma własne zalety i wady. Silniki gry i języki mają własne ograniczenie i zawsze będą jakieś trudności. Po trzecie, każdy ma własne życie i problemy. Paprykarz sam to wspominał w powyższy post.
Zresztą, ta gra jest już od dawna grywalna jak na wczesny dostęp i nadal jest rozwijana.
Kto kupił i nie narzeka jest po prostu przypadkiem nie do odratowania już
Czy Ty właśnie oceniasz mnie w sposób negatywny? Dobrze rozumiem?
Ja nie uważam Project Zomboid jako gra bez wad. Jest co krytykować.
a nowych graczy tak łatwo nie zdobędą, jest w czym wybierać na rynku.
Może. Ale ta gra ma już ponad 22 000 graczy i większości z nich oceniają pożyteczne. Zresztą, ta gra nie jest przeznaczona dla masówki, a tylko dla wybrana grupa miłośnicy zombie.
Ale ty dzieciaczku niepełnosprytny mocno jesteś, weź tornister z gruzem odpicuj i do przedszkola się szykuj na stanie w koncie.
Ten fragment tekst jest zbędny. Masz prawo napisać, że nie mam racji i wytłumaczyć, dlaczego jestem w błędzie. Masz prawo krytykować. Chętnie wysłucham krytyki i uczę się na błędach. Nikt nie jest idealny, ani wszechwiedzący (nawet ja). Po to jest forum, by czegoś się nauczyć i odkryć coś nowego. Ale obrażanie innymi na siłę to już inna bajka. Musisz się nauczyć, jak prowadzić dyskusji z innymi na właściwym poziomie, a nie znieważyć kogoś na siłę. Jesteś po prostu niemiły i tyle. To jest Twój problem i potem się dziwisz, dlaczego twórcy gier i różne ludzie Cię ignorują.
Dlaczego mam potraktować Twojej krytyki na poważnie, jak masz takie nastawienie? Tylko marnuję czasu na Ciebie. Bez odbioru.
Nie jestem pewna czy w tym wątku są trolle czy naprawdę ludzie tak nie ogarniają.
Gra jest najbardziej złożonym symulatorem apokalipsy zombie, nie tylko w widoku izometrycznym, ale ogólnie, gdzie już grę można uznać za kompletną, a ludzie mają problem z tym, że zamiast 1.0 gra jest nadal w EA?
Mam pytanie do tych co ich boli obecna wersja gry- co by zmieniło to, gdyby gra została wydana już teraz, a twórcy by dodawali do gry darmowe aktualizacje jak to robiła np. Terraria czy Stardew Valley? Byłoby lepiej? Bo naprawdę, to EA w przypadku PZ jest tak umowne... a i twierdzenie, że przez to, że gra ma stylizowaną grafikę to jest prosta do napisania i jest robiona przez pasjonatów po nocach to już w ogóle hit.
Dokładnie. Dodam też, że grałem w World of Warships i też nie miał wersji 1.0 od parę lat, a jest kompletna i grywalna gra od bardzo dawna. Każda aktualizacja to po prostu więcej zawartości do gry (więcej okrętów) i przy okazji dali tymczasowe eventy. W STEAM są mnóstwo takich gier, gdzie nie muszą mieć numerek 1.0, by uznać grę za kompletna. Po prostu twórcy gier mają różne podejście do numerki wersji i "wczesny dostęp" i rozwoju gry.
Nie można wyrzucić wszystkich gry do jednego worka.