Pokaz PS5 został najpopularniejszym growym streamem na YouTube

W czwartek miała miejsce prezentacja The Future of Gaming. W czasie jej trwania ujawniono między innymi wygląd PS5. Jak się okazuje, wydarzenie to spotkało się z ogromnym zainteresowaniem ze strony społeczności, a sama transmisja z pokazu została najczęściej oglądanym growym streamem w historii serwisu YouTube.

futurebeat.pl

Agnieszka Adamus

Pokaz PS5 został najpopularniejszym growym streamem na YouTube - ilustracja #1
The Future of Gaming cieszyło się rekordową popularnością.

Dwa dni temu miała miejsce prezentacja Sony The Future of Gaming. Podczas trwającej ponad godzinę transmisji pokazano nie tylko gry zmierzające na PS5, ale także sam wygląd konsoli. Wydarzenie to okazało się ogromnym sukcesem pod względem zgromadzonej widowni i zostało najczęściej oglądanym growym streamem w historii serwisu YouTube.

Informacje na temat rekordu pobitego przez The Future of Gaming podała na Twitterze manager statystyk serwisu YouTube Millie Amand. Oprócz tego, zdradziła ona także kilka innych ciekawych faktów na temat streama. Na 10 minut przez rozpoczęciem wydarzenia oczekiwało na nie 1,5 miliona osób. Liczba wszystkich widzów transmisji osiągnęła natomiast wartość 7,32 miliona.

Należy mieć na uwadze, że liczby te nie oddają całej skali popularności wydarzenia. Dane te nie uwzględniają osób, które oglądały zapis prezentacji po zakończeniu transmisji na żywo. Dodatkowo pokaz był emitowany nie tylko za pomocą YouTube i część zainteresowanych mogła go obejrzeć na Twitchu.

Podobało się?

72

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum PlayStation
2020-06-15
09:57

JohnDoe666 Legend

JohnDoe666

kiera2003
Wygląda to troszkę inaczej ;)
A przynajmniej chciałbyś żeby inaczej wyglądało...
PlayStation 3 od dnia premiery był strasznie toporną w użytkowaniu konsolą, kulało tak wiele elementów, że nie wiem od czego zacząć.
Czyli tłumacząc na polski... Uwaliłem sobie w głowie że PS3 to słaba konsola, nie bardzo mam ku temu argumenty, a te które mam są łatwe do obalenia, więc po prostu napiszę że jest ich tak wiele że nie wiem od czego zacząć. :D
Chociażby działanie sieci PlayStation Network, co tu dużo mówić - partactwo po całości. Jeśli chcieliśmy dołączyć do rozgrywki sieciowej i pograć ze znajomymi, to mogliśmy o tym zapomnieć.
PSN nigdy nie miał opinii środowiska idealnego i bezawaryjnego (bardzo słusznie zresztą), zwłaszcza za czasów PS3. Natomiast twierdzenie że grać się nie dało to nic innego tylko próba na siłę demonizowania problemu. Sam używam konsol głównie do singla i multi kanapowego, jednak w Diablo 3 oraz Battlefieldach 3 i 4 miałem wbite setki godzin na PS3 i nigdy nie uświadczyłem jakichś wielkich problemów.
W Xbox Live te mankamenty nie występowały. Wszystko działało poprawnie, a sama usługa wypełniona była przeróżną zawartością, niekoniecznie związaną z branżą gier wideo.
A co to za niesamowicie istotna zawartość niezwiązana z branżą gier? Bo rzucasz jakiś slogan za którym jak znam życie nie stoi NIC. Przypominam też że za czasów 7 generaji korzystanie z infrastruktury sieciowej Playstation było ciągle w pełni darmowe, czego o Xboxie powiedzieć nie można.
Jeśli chodzi o bibliotekę gier, to w początkowym okresie życia konsoli była ona bardzo krucha. Wiele gier trafiało na komputery osobiste i Xboxa 360, omijając szerokim łukiem urządzenie Japończyków.
Z tym "wiele" to mocno przesadziłeś. Ale tak, były takie gry, były też takie które na Xboxie chodziły lepiej.
Argument o wyjątkowej grafice gier takich jak Uncharted, The Last of US jest zwyczajnie nieprawdziwy. Grafika owszem, była ładna, ale nie wyróżniała się niczym szczególnym. To zasługa dobrej warstwy artystycznej, umiejętnie dobranej scenerii i barw, takie sprytne ukrywanie ułomności tej konsoli.
Nie prosiłem cię o ocenę tej grafiki, ani o wyjaśnienie z czego wynika to że te gry są piękne nawet dzisiaj. Poprosiłem żebyś mi podał tytuły z 360-tki które wyglądają równie ładnie... Tylko tyle i aż tyle. Natomiast w 100% rozumiem dlaczego uciekasz od tej odpowiedzi... ;)
I tutaj warto podkreślić, że te gry korzystały z przestarzałych i bardzo prymitywnych technik generowania obrazu, bo procesor Cell nie radził sobie nawet z najprostszymi obliczeniami i trzeba było poświęcać dużo - bardzo dużo czasu aby coś z niego wykrzesać.
A co ma gówno do twarogu? Ja jestem graczem, nie siedzę na kiblu i nie kręcę śmigłem pod artykuły o specyfikacji procesorów. Mnie interesuje efekt końcowy, to co wyświetla się na moim TV. Jeśli te gry są ewidentnie najładniejsze w swojej generacji to dla mnie ten fakt jest jakąś wartością a nie podzespoły sprzętu które za tym stoją. A jeśli twórcy osiągnęli ten efekt prostszymi sposobami niż konkurencja to chwała im za to.
W końcu talent artystów i programistów wewnętrznych studiów Sony jest takim samym (albo nawet większym) atutem konsoli jak specyfikacja techniczna i cała reszta.
Jako posiadacz PlayStation 3 jeszcze wiele negatywnego mógłbym napisać o tej konsoli i polityce producenta.
Jako posiadacz Playstation 3 mógłbym napisać wiele dobrego o tej konsoli i polityce producenta. Czytnik Blue-Ray którego nie dało się kupić taniej w chwili premiery konsoli, niesamowite i niezapomniane gry ekskluzywne, udostępnienie grania online za darmo mimo iż konkurecja postanowiła brać za to kasę, XMB będące do dzisiaj wzorem tego jak powinno wyglądać menu konsoli obsługiwane padem.
Widzę że ludzie lubią zapominać, jakie szambo wylało się po premierze konsoli. Dlatego jestem od tego, aby przypominać prawdę.
Ważne żeby mieć jakiś cel w życiu. ;)

Komentarz: JohnDoe666
2020-06-14
17:38

zanonimizowany1146443 Senator

JohnDoe666
Masz rację.

kiera2003
Plejki przynajmniej nie padały jak muchy. MS co generację odwala taką fuszerkę, że strach jest kupować pierwsze wersje ich konsol.

Komentarz: zanonimizowany1146443
2020-06-14
11:31

kiera2003 Senator

kiera2003

futureman16 - Zapewne zakupiłeś konsolę po 2010 roku, bo ja doskonale pamiętam jak fatalnie to wszystko funkcjonowało.

PlayStation 3 był bardzo wybrakowaną konsolą, bez wielu podstawowych i użytecznych dla użytkownika funkcji. Jeśli chcieliśmy zaprosić kolegę do wspólnej zabawy, to należało:
- zamknąć grę
- przedzierać się przez wiele ikon i zakładek systemowych
- dopiero teraz wysłać zaproszenie i liczyć na to, zostało ono wysłane (to była loteria)

Wtedy można było sobie pograć jakieś 30-40 minut, bo nieustannie zrywało połączenie z PlayStation Network :)

Komentarz: kiera2003
2020-06-14
11:15

kiera2003 Senator

kiera2003

Wygląda to troszkę inaczej ;)

PlayStation 3 od dnia premiery był strasznie toporną w użytkowaniu konsolą, kulało tak wiele elementów, że nie wiem od czego zacząć.

Chociażby działanie sieci PlayStation Network, co tu dużo mówić - partactwo po całości. Jeśli chcieliśmy dołączyć do rozgrywki sieciowej i pograć ze znajomymi, to mogliśmy o tym zapomnieć. Chyba że ktoś lubił utratę połączenia co kilkadziesiąt minut... A oprócz tego, że infrastruktura sieciowa działała źle, to PSN świecił pustkami i nie był wypełniony żadną ciekawą zawartością przez kilka długich lat.

W Xbox Live te mankamenty nie występowały. Wszystko działało poprawnie, a sama usługa wypełniona była przeróżną zawartością, niekoniecznie związaną z branżą gier wideo. Ale też nie było tak kolorowo - przez kilka lat Microsoft olewał polski rynek i zareagował dopiero po ostrych protestach użytkowników.

Jeśli chodzi o bibliotekę gier, to w początkowym okresie życia konsoli była ona bardzo krucha. Wiele gier trafiało na komputery osobiste i Xboxa 360, omijając szerokim łukiem urządzenie Japończyków. Dopiero od 2009 roku sytuacja zaczęła się normować. A czemu tak się działo? Winna tu jest nie tylko wadliwa architektura konsoli, ale też chamskie traktowanie studiów deweloperskich. Producenci gier nie mogli liczyć na wsparcie ze strony SONY, oprócz tego otrzymywali niepełną i zawierającą wiele przekłamań dokumentację techniczną, co utrudniało tworzenie oprogramowania.

Argument o wyjątkowej grafice gier takich jak Uncharted, The Last of US jest zwyczajnie nieprawdziwy. Grafika owszem, była ładna, ale nie wyróżniała się niczym szczególnym. To zasługa dobrej warstwy artystycznej, umiejętnie dobranej scenerii i barw, takie sprytne ukrywanie ułomności tej konsoli.
I tutaj warto podkreślić, że te gry korzystały z przestarzałych i bardzo prymitywnych technik generowania obrazu, bo procesor Cell nie radził sobie nawet z najprostszymi obliczeniami i trzeba było poświęcać dużo - bardzo dużo czasu aby coś z niego wykrzesać.

Jako posiadacz PlayStation 3 jeszcze wiele negatywnego mógłbym napisać o tej konsoli i polityce producenta. Widzę że ludzie lubią zapominać, jakie szambo wylało się po premierze konsoli. Dlatego jestem od tego, aby przypominać prawdę.

Komentarz: kiera2003
2020-06-14
10:04

Qverty Legend

Qverty

MS sobie w ostatnim czasie bardzo dobrze radzi,

Jak pokazują wszystkie badania gry ekskluzywne mają dla graczy kupujących konsole małe znaczenie więc walka toczy się gdzie indziej

Aha i to dlatego MS sromotnie przegrało ostatnie 2 generacje.

MS ma TYLKO gamepassa na tę chwilę. Nic innego.

Komentarz: Qverty

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl