Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2021, 08:42

autor: Adrian Werner

Persona 4 Arena Ultimax zapowiedziane. Mamy cenę, datę premiery i wymagania sprzętowe na PC

Na gali TGA 2021 zapowiedziano Persona 4 Arena Ultimax, czyli ulepszone wydanie mordobicia z 2012 roku. Ujawniono także datę premiery, cenę oraz wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.

W trakcie gali The Game Awards zapowiedziano Persona 4 Arena Ultimax, czyli odświeżoną wersję dwuwymiarowej bijatyki Persona 4: Arena wydanej w 2012 roku na konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Nowe wydanie tego mordobicia zmierza na pecety oraz konsole Nintendo Switch i PlayStation 4. W produkcję zagrają także posiadacze PlayStation 5 dzięki wstecznej kompatybilności.

Premiera odbędzie się 17 marca 2022 roku równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych. Wydanie PC sprzedawane będzie w serwisie Steam. Jego cena to 134 zł.

Produkcja zaoferuje zawartość z podstawowej wersji pierwowzoru oraz wszystkich wydanych do niego dodatków i reedycji (a więc także z Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex). W projekcie znajdziemy obszerną galerię wojowników, obejmującą zarówno postacie z gry Persona 4, jak i najpopularniejszych bohaterów z Persona 3. Gracze będą mogli wybrać między angielskim i japońskim dubbingiem.

Gra otrzymała już kartę w serwisie Steam, dzięki czemu poznaliśmy jej wymagania sprzętowe. Są one bardzo skromne jak na współczesną produkcję.

Persona 4 Arena Ultimax – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 / AMD Phenom II X2 550
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTS 250 1 GB / AMD Radeon HD 6670 1 GB
  3. Pamięć RAM: 3 GB
  4. System operacyjny: Windows 7 64-bit

Persona 4 Arena Ultimax – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i3-2100 / AMD Phenom II X4
  2. Karta graficzna: GeForce GTS 450 1 GB / AMD Radeon HD 5850 1 GB
  3. Pamięć RAM: 4 GB
  4. System operacyjny: Windows 10 64-bit

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej