Pełne demo The Heretic pokazuje możliwości graficzne Unity
Myślałem, że ma to związek ze starą gierką Heretic :/
po raz kolejny, jak ogladam film na youtube w 1440p to jakościowo tak jakbym nadal ogladal w 720p, tak youtube oszczędza dając sporą kompresję
Niestety do tych dem mocno mondyfikują silnik i takiej jakości nie da się osiągnąć w normalnym Unity.
Ale przecież części Unity są opensource, więc teoretycznie jeśli nie aż tak spektakularne efekty, deweloperzy mogą chociaż zbliżyć się poziomem do tego dema. ReCore swego czasu wyglądało względnie dobrze. A to, że modyfikują silnik i zapewne modyfikują film po renderowaniu, to inna sprawa.
Znaczna część silnika wciąż ma zamknięte źródło to raz, a dwa większość developerów nie jest wstanie napisać nowych efektów w ogóle, nawet tych co produkują AA.
To że ktokolwiek musi przepisywać cokolwiek żeby osiągnąć taką grafike oznacza po prostu, że standardowo jest nieciekawie brzydki. Takie dema nie pokazują w ogóle możliwości silnika ani nie zachęcą żadnego profesjonalisty do jego używania.
Unity team przy premierze pierwszej połowy chwalił się, że 2080ti jest wstanie osiągnąć stałe 60fps/1440p w czasie rzeczywistym natomiast tutaj masz 4K więc ciężko powiedzieć czy to zostało pre renderowane, czy tylko nagrane.
Nie modyfikowaliśmy samego silnika do tego dema - działa z oficjalnym Unity 2019.3. Modyfikacje są tylko w HDRP, ale do tego source jest dostępny i użytkownicy Unity właśnie tak powinni z tego korzystać - modyfikując HDRP do swoich potrzeb.
Myślałem, że ma to związek ze starą gierką Heretic :/
Też się ucieszyłem że szykują nową częśc czy reboot. Ostatnio trochę gier z tego segmentu wychodzi...
To jest w sumie lepsze niz wszystkie krótkometrażowe animacje nominowane w ostatanich 10 latach do oscara
Klasyczny argument...
zresztą, co ma piernik do wiatraka?
W wiatraku, który przeważnie jest młynem, mieli się ziarno na mąkę potrzebną do wypieku piernika.
Jeżeli koledze intro do Darksiders wygląda lepiej, to myślę że wzrok już nie ten co kiedyś i okulista wskazany.
Wzrok się pogarsza w zasadzie na codzień dość niezauważalnie, dopóki nie palnie się publicznie takiej głupoty.
Skanowanie 3D 60 klatek na sekundę - w trakcie wypowiedzi aktora. Czwartym wymiarem jest czas. Czyli po jednej sekundzie mamy 60 modeli twarzy aktora, każdy wykonany niezależnie przy pomocy fotogrametrii w light stage.
youtu.be/5H9Jo2qjJXs?t=934
Jestem ciekaw czy w tym projekcie użyte zostały Megascans - biblioteka tych skanów jest niesamowita.