Paradox kasuje niezapowiedziane projekty i wraca do korzeni
po co probować tworzyć nowe niepewne marki jak można wypuszczać dlc do końca świata i zarabiać na tym nie gorzej albo i lepiej niż na nowych grach
Bo jak widać na powyższym przykładzie, wcale nie jest to takie proste. Innowacja w tej branży nie jest w obecnych czasach jakoś specjalnie opłacalna, przede wszystkim z uwagi na bardzo duże ryzyko i niekoniecznie satysfakcjonującą stopę zwrotu inwestycji. A przecież ryzyka można uniknąć, bo "stare" sprzedaje się tak samo dobrze, a czasem nawet lepiej niż "nowe", więc po co się wychylać?
Ale o jakie innowacje chodzi? Nowe marki? Paradox wypuścił Imperator, Stellaris. Kontynuacje znanych marek też chyba sporo się różnią od poprzednich części. Inne firmy też wypuszczają coś nowego co jakiś czas.
No w końcu mam nadzieje że coś z tego Wampira wyjdzie dawno bardzo nie było dobrej gry o wampirach z czsów maskarady albo Bloodrayne