OnLive startuje w Stanach Zjednoczonych z rocznym dostępem za darmo
dostałem się do bety OnLive. raz nie dopuszczono mnie przez to, że nie mieszkam w stanach, później jednak dostałem ponowne zaproszenie. przy rejestracji (przyp.do BETY) poprosiło mnie o podanie numeru karty kredytowej. niby po to aby zweryfikować dane osobowe (po co do bety??). poza tym malutkim druczkiem było napisane, że podanie karty służy również do tego, aby pobrać kasę za korzystanie z płatnych "ficzersów" online. sprawa wyglądała dość dziwnie więc sobie odpuściłem. po co komuś moje dokładne dane (imię, nazwisko,adres,nr karty kredytowej) skoro to była tylko beta?
Ten Onlive to świetny pomysł , szkoda tylko , że nie ma go jeszcze w naszym kraju.
Ale bym sobie pograł w Crysisa na laptopie za 1200 zł.
Może Lordareon (albo kolega ;) przetestuje OnLive w czasie targów E3? ;) Wielka część graczy by się ucieszyła :)
7ymek
Beta to nie jest demo. W przypadku jakiejś gry to jeszcze można sobie odpuścić weryfikację, ale w przypadku testowania takiej platformy, to sorry - oni potrzebują wiarygodnych beta-testerów. Stąd weryfikacja nazwiska i karty kredytowej.
Adrianziomal ---> Zrobią to zapewne zaraz po tym jak odkryją że dysk w X360 slim jednak się wyjmuje ;)
spoiler start
Bez urazy panowie z powodu tej małej złośliwości.
spoiler stop
Tylko kwestią czasu jest powstanie klietna onLive opensource, a w efekcie jego wersji na Linuxa, PS3, PS2, XBOX1, WII, czy nawet smartphone'y. W dodatku OnLive jest odporny na piractwo, może być sterowany za pomocą dowolnego kontrolera, a także gry będą z miesiąca na miesiąc wyglądały coraz lepiej, wraz z wymianą serwerów na lepsze.
No i największy plus, OnLive działa w oparciu o PC, co w efekcie będzie oznaczać większe wsparcie tego rynku.
W takich momentach zazdroszczę trochę Amerykańcom. A co do OnLive to bardzo ciekawa sprawa, jak to wypali to może stać się bardzo duża konkurencją dla obecnych platform PS3 XboX360 Wii. Jak ktoś ma szybkiego Neta to tylko taki OnLive i bez problemowo gra sobie we wszystkie tytuły i nie martwi się czy dana gra pójdzie mu na takim czy takim sprzęcie...
fajnie xD. USA może se pograć w Prince, Splinter Cell'a za darmo xD ciekawe czy są warpy w 720p przy 2 Mb/s
@likfidator2
Przykro mi, ale na ps3 nie ma takiej możliwości, debilne sony usunęło kolejną funkcję konsoli, a więc nie zainstalujesz już żadnego open source.
@kaszanka9
No chyba, że ktoś zainstaluje własnej roboty oprogramowanie na PS3 z możliwością korzystania z open source ;P
Z tego może coś być, pod warunkiem że nie będzie wymagało mega szybkiego neta. Ale myślę, że dla 720p 4 mb/s wystarczy spokojnie. Kilka lat temu nikt by nawet nie pomyślał że można na kompie zagrać w normalne gry nawet gdy ten nie spełnia ich wymagań...:)
Ja bym osobiście chciał żeby to była poprostu następna platforma, swoista konkurencja a nie standard w przyszłości.
Właśnie, ciekawe co z lagami na wyższych rozdzielczościach, bo gracze gier fpp multiplayer zapewne sami zauważyli, że nawet jak ktoś korzysta z internetu i go przegląda (inna osoba), tak naprawdę na 6,8,10 mb łączu to i tak czuć to podczas gry że jednak nie chodzi to tak samo jak na "czystym" necie. Tutaj sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana ,gdyż tutaj CAŁY obraz będzie transferowany przez internet, czyli inna osoba ściągnie sobie jakiś plik możemy mieć drastyczny spadek fps w nawet kluczowym momencie gry i nie będziemy w stanie na to nic poradzić! Tutaj też odrazu mogą wystąpić problemy z synchronicacją, lub nawet w skrajnych przypadkach zatrzymanie obrazu...
Nic tylko kompletnie się odizolować od reszty świata i kupić specjalny internet tylko do tego... Ja po moich doświadczeniach z używaniem internetu - graniem w momencie kiedy korzystają z niego inne osoby w domu, widzę to naprawdę bardzo kiepsko i czuje te nieprzyjemności i wku$#$#e się :/...
hosti--> OnLive będzie bardziej wrażliwy na lagi niż standardowe gry sieciowe. Każda gra, która działa lokalnie interpoluje aktualną pozycję gracza, a nie tylko opiera się na danych otrzymanych z serwera, dlatego ping 50 ms praktycznie się nie czuje. OnLive natomiast nie dość, że klient nie jest wstanie zinterpretować ruchów gracza na ekranie, to jeszcze samo kodowanie/dekowanie obrazu dorzuci z 10 ms laga. Ogólnie przy super szybkim łączu wątpie, żeby osiągnęli nawet coś na poziomie laga 50 ms przy grze odpalanej lokalnie na sprzęcie użytkownika.
OnLive się sprawdzi przy grach konsolowych jak Assassin's Creed, czy Lego Batman, a także przygodówkach point&click i strategiach. Ogólnie wszędzie tam gdzie nie będzie wymagana ultra szybka reakcja gracza.
W każdym bądź razie konsole jako takie nadal zostaną na rynku, po prostu przybędzie im jeden dodatkowy konkurent, który przyspieszy premierę kolejnej generacji.
likfidator2 ->>> może też spowolnić. Wszystko zależy od strategii właścicieli OnLive i producentów sprzętu (czy często będą wymiany podzespołów). Poza tym stosunek jakości grafiki do czasu potrzebnego (realnego) na uzyskanie tego jest jak hiperbola - nigdy nie osiągnie się doskonałego fotorealizmu i fizyki, a im dalej się zachodzi w postępie, tym więcej czasu potrzeba na osiągnięcie kolejnego poziomu/przełomu. ;]
Hosti ->>> Dla komfortowego grania w gry niewymagające szybkiej reakcji gracza 80ms ping (taki deklarują producenci) i 2ms na dekodowanie obrazu i reakcję gracza - gry w serwerowni nie powinien być zauważalnym problemem ;)
jak zagram i przetestuje to dam znac jak to wyglada...
na toucharcade pokazali filmik z testow onLive na iPad :D niezle, zapowida sie ciekawie :)
http://toucharcade.com/2010/06/17/e3-2010-video-of-onlive-for-the-ipad/
milo :D
gdzies czytalem, ze ma to teza zawitac do europy - najpier do UK. bylo by ciekawie.
Mając 4 mb neta , dołacząjąc się do USA bd mieć albo 1mb albo 512 kb ..
Ale taki pomusł jak będzie w Polsce (Kiedyś) to bardzo fajnie ^^
@AntonioMontegio: Do UK ma zawitać pod koniec 2011, a jak zawita do polski to tak pewnie nie wcześniej niż 2013-2014 o ile w ogóle wypali.
Adrianziomal---->mieszkam tu.Narazie niestety onlive nie jest dostepne dla wszystkich.Jak sie loguje do mojego konta to system mowi mi ze onlive jest aktywaowany stopniowo i musze poczekac na email aktywujacy moje konto :( No coz dobrze ze chciaz bede mial daromowy abonament przez rok i jedna gre gratis.Czekalo sie tyle miesiecy poczeka sie kilka dni/tygodni wiecej
Ok, to daj znać, jak przetestujesz ;) (tylko tak jako recenzję, żeby poruszyć wszelkie aspekty OnLive i swoją ocenę ;) No chyba, że redakcja GOLa Cię uprzedzi :)
Ojj ile bym dał żeby pograć na moim iPadzie w ME2..:) a niedlugo moje marzenia moga sie spelnic, jeszcze jakiś kontroler na bt (ps3?) i żyć nie umierać
Do tego są potrzebne stabilne i szybkie łącza, a z tym u nas krucho, no i przydałaby się szersza oferta, nie tylko najnowsze mainstreamowe nowości. Również dobrze by było, gdyby były dostępne gry z innych platform jak PS3 czy nawet DS, może stare automaty arcade? Jest sporo możliwości.
Zeby ten OnLive miał rację bytu na dłuższą metę to gry na PC muszą znowu wrócić do łask , bo widać że to na takiej platformie hula. No chyba że uda im się na ich serwerach odpalić gry z PS3 i X360 w wielu instancjach, ale to już może dużo więcej wysiłku wymagać.
Z pewnością (może po ewentualnej modyfikacji kodów gier z konsol) da się je wprowadzić do OnLive (no, chyba że Sony i MS powiedzą stanowcze NIE! ;)