Wystartowała nowa edycja promocji Indie Royale. Tym razem poświęcona jest ona wyłącznie grom studia Arcen. W jej ramach za niewielką sumę możemy nabyć zestaw, w skład którego wchodzi Shattered Haven, Tidalis, seria A Valley Without Wind oraz przede wszystkim wyśmienita kosmiczna strategia AI War: Fleet Command ze wszystkimi dodatkami.

Ruszyła najnowsza edycja akcji Indie Royale, czyli promocji, w ramach której można za niewielką sumę nabyć atrakcyjny zestaw gier niezależnych. Tym razem w skład paczki weszły wyłącznie produkcje studia Arcen Games, w tym:
Powyższy zestaw możecie nabyć wpłacając cenę minimalną. W chwili pisania tej wiadomości wynosi ona 4,18 euro, czyli w przeliczeniu około 19 złotych. Warto dodać, że wszystkie tytuły biorące udział w tej edycji Indie Royale oferują kody potrzebne do aktywacji na serwisie Steam.
Natomiast wpłacając 6,17 euro (ok. 26 zł) lub więcej otrzymacie również:
Tradycyjnie przypominamy, że Indie Royale działa na trochę innych zasadach niż większość konkurencyjnych akcji tego typu. Cenę minimalną kształtują tutaj sami kupujący. Wpłacający minimalną kwotę podwyższają ją dla pozostałych. Natomiast osoby, które wyłożą większą sumę niż muszą, powodują obniżenie ceny minimalnej.
W zestawie znalazły się prawie wszystkie gry studia Arcen Games. Jedynym wyjątkiem jest wydana dwa tygodnie temu turowa strategia Skyward Collapse. W nowym Indie Royale warto zwrócić szczególną uwagę na AI War: Vengeance of the Machine. Dodatek ten wciąż znajduje się w produkcji i do czasu jego premiery nabywcy paczki mogą się cieszyć wersją beta. Rozszerzenie skoncentruje się na urozmaiceniu najmocniejszego elementy podstawowej gry, czyli sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. Wprowadzonych zostanie osiem nowych typów SI, każde z inną osobowością i unikalnymi strategiami. Pojawią się również dodatkowe dwa rodzaje map, osiem modeli statków, siedem ciężkich jednostek strażniczych stosowanych przez Sztuczną Inteligencję oraz 28 Osiągnięć.

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.