Nominacja dla Get Even na Game Connection 2014

Impreza Game Connection od 2001 roku jest jednym z najważniejszych spotkań światowej branży gier, o profilu biznesowym. Odbywa się dwa razy do roku, w Paryżu i w San Francisco, skupiając wszystkie najważniejsze firmy w branży gier na świecie.

The Farm 51 Press Release

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że trailer do gry Get Even i akcja promocyjna wspierająca jego premierę, zostały nominowane do prestiżowych nagród Marketing Awards, w kategorii „Best PR Campaign”. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w czasie imprezy Game Connection, w San Francisco, 17 marca.

Trailer „What is real?” został opublikowany 8 stycznia tego roku. Dzięki umiejętnej dystrybucji do mediów na całym świecie, o Get Even w ciągu jednego dnia usłyszała cała branża gier. O grze napisały niemal wszystkie liczące się magazyny i portale. Zapowiedź Get Even stała się z miejsca jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów komunikacyjnych polskiej branży gier w ostatnich miesiącach, a sama gra okrzyknięta została rewelacją technologiczną i graficzną. Ogólna liczę odsłon trailera można liczyć w milionach (podsumowując wyświetlenia na wielu kanałach YT i w sieci). Na samym tylko na kanale The Farm 51 do dziś odnotowano niemal 900 000 wyświetleń.

„Premierę trailera i działania promocyjne wokół niego od początku zaplanowaliśmy bardzo szczegółowo. Wiedzieliśmy, że mamy mocny materiał, bo filmik prezentuje coś czego gracze do tej pory nie widzieli. Mimo to, w sposób bardzo przemyślany wybraliśmy kolejność wysyłki trailera do poszczególnych mediów. Trzeba wiedzieć kiedy można taką akcję odpalić, jak przeprowadzić globalną dystrybucję, a na końcu podtrzymać kontakt z zainteresowanymi mediami w postaci wywiadów. W sposób świadomy wybraliśmy też moment pewnego rozczarowania graczy na całym świecie grafiką next genowych konsol i pokazaliśmy grafikę, której do tej pory nikt na taką skalę nie pokazał. – powiedział Łukasz Mach, dyrektor ds. PR i Marketingu w The Farm 51. – Wśród nominowanych kampanii były też takie, na które wydano bardzo dużo pieniędzy. Mnie cieszy fakt, że koszt naszej kampanii to przede wszystkim kreatywność, znajomość branży i dobre wyczucie momentu.”

Get Even

Get Even

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 23 czerwca 2017

Informacje o Grze
6.7

GRYOnline

7.2

Gracze

7.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Source 2 Engine nastawiony na zawartość tworzoną przez fanów i Virtual Reality

Następny
Source 2 Engine nastawiony na zawartość tworzoną przez fanów i Virtual Reality

2014 FIFA World Cup Brazil na nowych screenach

Poprzedni
2014 FIFA World Cup Brazil na nowych screenach

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl