Powstająca na bazie powieści Stanisława Lema gra Niezwyciężony zadebiutuje w drugiej połowie 2021 roku. Twórcy opowiadają o tym, jakie możliwości daje nowa generacja konsol, i zapewniają, że fani growych historii będą zachwyceni.

Pierwsze konkrety na temat The Invincible, gry, którą zapowiedziano kilkanaście dni temu, pokazują nam, jak wielkie ambicje ma zespół deweloperski z firmy Starward Industries. Niezwyciężony (polski tytuł produkcji) powstaje w oparciu o powieść sci-fi Stanisława Lema o tym samym tytule. Z obszernego wywiadu, jakiego udzielili serwisowi Wccftech Marek Markuszewski (CEO i producent gry), Daniel Betke (CTO) i Mariusz Antkiewicz (designer odpowiedzialny za rozgrywkę), dowiadujemy się kolejnych detali.
Niezwyciężony będzie produkcją mocno stawiającą na opowiedzenie historii. Deweloperzy nie będą skąpić nam dynamicznych momentów i zdradzają, że „w akcji” będziemy znajdować się przez większość czasu gry. Jeśli skupimy się wyłącznie na wątku fabularnym (historia nie będzie liniowa i zaoferuje kilka zakończeń), to z Niezwyciężonym spędzimy kilka godzin. Gdy zechcemy sprawdzić wszystko, co przygotują dla nas autorzy, czas, który poświęcimy grze podwoi się.
Ciekawie zapowiada się połączenie rozgrywki i sposobu prowadzenia fabuły. W Niezwyciężonym gra nie będzie się zatrzymywać, byśmy mogli wybrać opcję dialogową. Twórcy chcą wywrzeć na graczu presję czasu, co w połączeniu z systemem, który zapamięta nasze decyzje i zachowania będzie prowadzić do ciekawych rozstrzygnięć fabularnych.

Wiemy, że The Invincible trafi na PC i konsole nowej generacji w drugiej połowie 2021 roku. Twórcy zapowiedzieli, że przeniosą swój projekt na Unreal Engine 5, gdy ten będzie dostępny dla deweloperów. Są świadomi, że pozostanie im na to maksymalnie kilka miesięcy. Prace zaplanowano, biorąc pod uwagę ten ruch. Nowości, które zaoferuje nowa wersja silnika Unreal, przełożą się na grę. System dynamicznego oświetlenia Lumen mocno wpłynie na oprawę wizualną. Deweloperzy cieszą się także na możliwość wykorzystania silnika odpowiedzialnego za fizykę i zniszczenia - Chaos.
Na koniec rozmowy potwierdzono także, że Niezwyciężony wykorzysta możliwości, jakie dadzą deweloperom konsole nowej generacji - ray tracing, system dźwięku 3D w PS5 i adaptacyjne spusty w kontrolerze DualSense.
Więcej:Już 500 000 Podróżników. Nowy polski horror sci-fi to niespodziewany hit
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
67

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.