Najlepszy RTS o drugiej wojnie światowej nadciąga? Sudden Strike 5 wraca do widowiskowej skali bitew
"brnięcia w coraz bardziej niekorzystne położenie wskutek ponoszenia przypadkowych strat aż do momentu, gdy ostatnie 15 minut misji trzeba wyrzucić do kosza" - ja bym tu zrobił system jak w World in conflict. Po zgonie jednostki wracały do nas utracone punkty jej zakupu, ale szło to tak wolno, że strata i tak była bolesna. Po kilku minutach odzyskiwaliśmy 100% punktów (z tego co pamiętam, może było ich mniej) i mogliśmy ponownie zamówić tą jednostkę - było to jednak bolesne, bo przez te kilka minut przeciwnik posuwał się do przodu i zajmował nasze pozycje.
W sudden strike raczej tego nie będzie bo tutaj gameplay polega na likwidowaniu przeciwników sztuka po sztuce (AI nie dostaje posiłków), więc pewnie by się to nie do końca sprawdziło (gracz prędzej czy później by wygrał, dzięki infinite spawn = 0 skilla), ale może wymyślą coś swojego lub wprowadzą warunki np. zajmij bazę w 15 minut.
Inna sprawa, że ta gra fajnie wygląda na zwiastunach, ale jak przychodzi do grania to jest upierdliwe sterowanie każdą sztuką oddzielnie, nie wspominając o wadliwym path-findingu i tendencji jednostek do stackowania się na sobie (czołgi najeżdżające na siebie w wąskich przejściach itd.).
Ostatnia typowo sudden strikowa cześć to 3-ka.
Pewnie powrotu do hardcorowych korzeni już nie będzie :( Niestety (dla mnie) upraszczanie mechanik służy potencjalnie lepsze sprzedaży.
Tak bardzo tęsknie do tego co było w pierwszych częściach.
Zdobywanie każdego odcinka mapy, ostrzeliwanie każdego domu, dbanie o każdą jednostkę, przejmowanie wrogiego uzbrojenia i te ilości jednostek, które czasem przytłaczały.
No cóż poczekamy, zobaczymy.
Kolego a pomożesz z tym modem. Próbowałem właśnie zainstalować na wersji ze steam.
Niby wg. instrukcji ale nie widzę tych nowych kampanii.
GZM 11 działa samodzielnie. Tu masz wszystko co trzeba ---- https://drive.google.com/drive/folders/1KA5eP9GbTWgSo6cDSRxwpZI19efm1_va