Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 maja 2024, 09:10

autor: Adrian Werner

Destrukcja otoczenia na nowym zwiastunie Kingmakers. „Mount and Blade ze spluwami” cieszy oko

Firma tinyBuild pokazała wyborny zwiastun gry Kingmakers, na którym możemy zobaczyć imponujący system destrukcji otoczenia.

Źródło fot. Redemption Road
i

Wczoraj wieczorem odbył się pokaz tinyBuild Connect 2024, na którym ten wydawca udostępnił szereg materiałów wideo z nadchodzących projektów. Jednym z najciekawszych był nowy zwiastun Kingmakers, czyli hybrydy strzelanki i strategii, która bywa żartobliwie określana mianem „Mount and Blade ze spluwami”.

Materiał pokazuje rycerza, który w 1400 roku mknie przez pole bitewne na motocyklu (w grze współczesne technologie trafiły do tego okresu na skutek podróży w czasie) i kosi zastępy wrogów ogniem z karabinu maszynowego i innych broni palnych.

  1. To wszystko wygląda bardzo fajnie, ale najciekawszym elementem zwiastuna jest demonstracja systemu destrukcji. Możemy zobaczyć realistycznie walące się domy, struktury burzone przez rozpędzony czołg czy też twierdzę niszczoną pociskami wystrzeliwanymi z jego działa.
  2. Autorzy obiecują, że system destrukcji będzie w pełni dynamiczny, a gracze będą w stanie zniszczyć praktycznie każdą budowlę. Wszystkim tym ma rządzić rozbudowany silnik fizyczny.

Połączenie średniowiecznych bitew ze współczesnym uzbrojeniem jest niedorzecznym pomysłem, ale nie da się ukryć, że wygląda niesamowicie miodnie. Udostępniony podczas tinyBuild Connect 2024 zwiastun sprawia, że z jeszcze większą niecierpliwością wypatrujemy premiery Kingmakers.

Niestety wciąż nie wiemy dokładnie, ile przyjdzie nam jeszcze poczekać na tę grę. Twórcy, czyli ludzie ze studia Redemption Road, ograniczają się do stwierdzenia, że premiera nastąpi w tym roku.

Kingmakers zmierza wyłącznie na PC i trafi na Steama. Nie zaoferuje przy tym polskiej wersji językowej. Gra pozwoli za to na zabawę solo lub w sieciowej kooperacji.

  1. Kingmakers na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej