W najbliższy weekend sieciowa gra akcji MisBits przejdzie na model darmowy z mikropłatnościami. Twórcy podali termin startu wersji free-to-play i poinformowali, jakie atrakcje przygotowali dla osób, które kupiły płatne wydanie w Steam Early Access.

Sieciowa gra akcji MisBits wkrótce przejdzie na model free-to-play. Autorzy poinformowali, że produkcja zostanie udostępniona 4 kwietnia jako tytuł darmowy z mikropłatnościami. Przypomnijmy, że projekt dostępny jest tylko na PC. Od 5 marca tego roku wczesna wersja jest sprzedawana w ramach Steam Early Access. W przyszłości twórcy chcą opracować także wydania na inne platformy sprzętowe.
Osoby, które zakupiły MisBits otrzymają w ramach rekompensaty zestaw wirtualnych przedmiotów do wykorzystania przy kreowaniu postaci, w tym głowy Diablo i Shadow, skórkę Tiki oraz wartą 15 dolarów walutę do wykorzystania w sklepiku. Ponadto będą mogły zaprosić znajomych do rozpoczęcia zabawy za darmo przed 4 kwietnia.
4 kwietnia twórcy zamierzają także zapowiedzieć nowe aktywności, które uatrakcyjnią grę. Na razie wiemy o nich tylko tyle, że będą nastawione na rywalizację z innymi graczami.
Gdy MisBits miesiąc temu debiutowało w Steam Early Access autorzy informowali, że gra spędzi we wczesnym dostępie co najmniej 3-4 miesiące. Nie wiadomo, czy przestawienie się na model darmowy z mikropłatnościami wydłuży ten okres.
Twórcy chcą w najbliższych miesiącach wprowadzić do gry sporo nowej zawartości, w tym dodatkowe tryby, mapy, bronie, przedmioty oraz części ciał do konstruowania zabawek, którymi kierują gracze podczas zabawy. Przejście na free-to-play powinno zapewnić społeczności solidny zastrzyk świeżej krwi i ułatwić deweloperom realizację planów rozwoju MisBits.
Grupa Webedia jest partnerem projektu MisBits wydawanego przez 3BD Games.
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.