Studio Mojang sprzedało do tej pory ponad 16 milionów egzemplarzy pecetowej wersji Minecrafta. Tytuł nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę wszystkie dostępne edycje, liczba ta przekroczyła 54 miliony.
gry
Marcin Skierski
9 lipca 2014 10:30
Czytaj Więcej
To smutne... kiedyś wystarczyły nam klocki LEGO i trochę wyobraźni. Teraz dzieci mają "klocki" na komputerze :/
Czego sie spodziewać ze mineshit sprzedał sie w mniejszej ilości jak na konsolach bo przeciez wszyscy ściągali z netu
@P0lskiGracz:
Po pierwsze: rozmawiamy tu o grze ''Minecraft'', a nie ''mineshit''.
Po drugie: każda kopia na PC jest pochodzenia Internetowego, gdyż - nie wiedzieć dlaczego - nie ma wersji pudełkowych w sklepach (sam bym taką chętnie nabył, podobnie jak czynią to właściciele konsol. Uważam, że forma zakupu tej gry przez Internet w naszym kraju, jest nad wyraz uciążliwa - wydawca Mojang mógłby zarobić jeszcze więcej kasy na sprzedaży, gdyby tylko chciał).
Gra fajna, za czasów wersji alpha, beta. Teraz za dużo tam dzieci... Niestety nie jest to problem tylko minecrafta:/ widzę to gdy gram w Lol'a.
A co w tym dziwnego że dzieci bawią się grając marudy?
gralem w to kilka razy i poczatkowo bylo super, ale za kazdym razem szybko mi sie nudzilo. sukces mnie jednak nie dziwi, bo potencjal w grze ogromny.
To smutne... kiedyś wystarczyły nam klocki LEGO i trochę wyobraźni. Teraz dzieci mają "klocki" na komputerze :/
To smutne... kiedyś wystarczyły nam jaskinie i maczugi.
Teraz za dużo tam dzieci... Niestety nie jest to problem tylko minecrafta:/ widzę to gdy gram w Lol'a.
Nikt nie każe Ci grać z dziećmi.