Microsoft Flight Simulator 2020 na PC doczekał się wreszcie wsparcia dla VR, dzięki któremu gracze mogą poczuć się jak pilot prawdziwego samolotu. Aktualizacja przynosi także szereg pomniejszych zmian.
gry
Bartosz Woldański
23 grudnia 2020 14:54
Czytaj Więcej
Dobra wiadomość. Jeszcze tylko żeby to działało na Geforce Now albo czymś takim i będzie rewelacja.
albo na gameboyu
Śnieg wyszedł rewelacyjnie, z wieloma stopniami pokrycia do symulatora zawitała prawdziwa zima. Co ciekawe świetnie kryje fotorealistyczne textury z Binga co daje znakomite efekty.
Właśnie nie wyciąga całej mocy z pc, bo nadal działa na dx11, nadal siedzi na jednym rdzeniu, więc nie ma możliwości wyciśnięcia maksa z cpu, a jeszcze gnecie gpu i do tego vr ma jeszcze wyższe wymagania.
Fajnie, że MS dodał opcję 3:1 reprojekcji, z 30 fps robi 90 :-) Da się grać.
Do VR streaming nie ma sensu. O ile na monitorze można przeboleć opóźnienia to w goglach byłyby one nie do zaakceptowania.
Kłamiesz – na Geforce Now nie ma żadnych gier VR.
EDIT: I żeby nie było, korzystam od czasu do czasu z Geforce Now, ale oczywiście nie do gier VR. Mam światłowód (test poniżej), najbliższe data center Nvidii mam z Frankfurtu, i na monitorze/telewizorze da się grać, aczkolwiek dostrzegam minimalne opóźnienia, które przy sterowaniu ruchami głowy w VR byłyby absolutnie nie do zniesienia.
https://www.speedtest.net/result/10643160415