Marvel's Guardians of the Galaxy z liniową kampanią i dwoma trybami na next-genach
Dzięki magazynowi Game Informer dowiedzieliśmy się sporo nowego ma temat Marvel's Guardians of the Galaxy, czyli RPG-a akcji studia Eidos Montreal.

- kolejność zwiedzania planet ustalona będzie z góry,
- między misjami wrócimy na statek, gdzie porozmawiamy z towarzyszami,
- na next-genach wybierzemy między trybami 4K/30fps oraz 1080p/60fps.
W trakcie E3 2021 firma Square Enix zapowiedziała Marvel's Guardians of the Galaxy. Najnowszy numer magazynu Game Informer przyniósł sporo nowych informacji na temat tego projektu.
To RPG akcji w klimatach science fiction z walką koncentrującą się na strzelaniu, więc wiele osób zaczęło liczyć na coś w stylu serii Mass Effect. W rzeczywistości jednak gra będzie mocno liniowa. W Marvel's Guardians of the Galaxy zwiedzimy wiele różnych planet, ale nie będziemy mogli decydować, na którą z nich się udać. Kolejność ich odkrywania ustalona będzie z góry.
Pomiędzy misjami powrócimy na statek Milano, gdzie porozmawiamy z towarzyszami. Na razie twórcy nie zdradzili jednak, czy w trakcie kampanii będziemy mogli zasiąść za sterami.
Akcja Marvel's Guardians of the Galaxy toczyć się będzie dwanaście lat po zakończeniu galaktycznej wojny. W jej trakcie Gamora zdradziła Thanosa, a Drax stracił rodzinę i poprzysiągł zgładzenie szalonego tytana.
Gra bazuje głównie na komiksach, dlatego Peter Quill (Star-Lord) ma być synem imperatora planety Spartax. Wygląd postaci także będzie różnił się od tego, co znamy ze srebrnego ekranu, ale wśród alternatywnych kostiumów znajdą się warianty wzorowane na filmach.
W trakcie zabawy będziemy odblokowywać wiele typów amunicji do broni Quilla i okażą się one przydatne nie tylko podczas walki, ale również w podczas rozwiązywania zagadek. W grze pokierujemy tylko Star-Lordem, a reszcie będziemy wydawali rozkazy. Każda postać ma mieć unikalne zdolności specjalne, które zaprojektowano tak, aby możliwe były wspólne akcje kilku bohaterów.
Autorzy obiecują również mocno ulepszoną grafikę na Xboksie Series X i PlayStation 5, co obejmie m.in. ładniejsze cienie oraz odbicia. Gracze na next-genach będą mogli wybrać między zabawą w 4K z 30 klatkami na sekundę lub w 1080p i 60 fps-ach. Nie jest jasne, które z tych opcji i efektów dostępne będą na Xboksie Series S.
Przypomnijmy - Guardians of The Galaxy ukaże się 26 października na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.
- Marvel's Guardians of the Galaxy - strona oficjalna
- Guardians of the Galaxy to interesujące action-RPG dla jednego gracza; premiera w tym roku

Marvel's Guardians of the Galaxy
Data wydania: 26 października 2021
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Marvel
- Eidos Montreal
- action RPG
- Square Enix
- Strażnicy Galaktyki
- action adventure
- Find Your Next Game
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
zanonimizowany1289654 Centurion
Ja jestem za tym, by z konsol korzystało się jak najprościej, czyli powinno być tylko 4K60fps, z tego powodu nie wiem czy rtx w tej generacji to najlepszy pomysł.
plolak Generał
Przecież nie każdy posiadacz konsoli ma tv 4k bo to stosunkowo nowy wymysł producentów i nie każdy chce i potrzebuje z tego powodu wymieniać tv na nowy. A przy fhd można dostać lepszą jakość więc moim zdaniem powinien być wybór fhd lepsza jakość/płynność i 4k.
mkk3a Legionista
I dobrze. Mam już dosyć gier z niby otwartym światem na 100 albo i 1000 km2 oraz wymagających tyle samo godzin do przejścia.
Goten Generał

mkk3a
Jeżeli nie przepadasz za grami jednoosobowymi przesiądź sie na gry multiplayerowe