I bardzo dobrze, ARMA to od zawsze duże mapy i nastawienie na realizm rozgrywki, a nie jej dynamizowanie.
To samo mówił Vavra (KCD1, KCD2), że UE nie nadaje się do gier z otwartym światem, czy dużych map i jest zszokowany że CDPR poszło w stronę UE5, ale nie było dla niego niespodzianką, że nie mają nic jeszcze zrobione.
No i co to za sensacja 900 km2? Nawet DayZ w tym momencie na tym swoim silniku franksteinie (RV wymieszany z Enfusion) jest w stanie pociągnąć takie mapy i większe.
Jesteś pewien? Coś chyba pomyliłeś Czarnoruś ma około 230, Livonia 167 a nowa mapa na bliskim wschodzie, która jeszcze nie wyszła ma mieć około 270.
DayZ działa na tej samej technologii (minimalnie ulepszonej) w stosunku do Army 3, do której wyszła np. mapa Seattle 61.4 km x 61.4 km = 3769.96 km^2. Czy też South Asia 122.8 km x 122.8 km = 15079.84 km^2.
W samym DayZ największa jest chyba obecnie Pripyat, plus minus 420 km^2, natomiast sam testowałem sobie tereny ponad 1000 km^2 (plan Moskwy przykładowo).