Land of Britain - pierwszy zwiastun MMORPG-a powstającego na bazie Unreal Engine 4.0
Studio Potato Killer wypuściło pierwszy zwiastun Land of Britain, czyli gry MMORPG korzystającej z technologii Unreal Engine 4.0.
W zeszłym tygodniu studio Potato Killer poinformowało, że tworzone przez nich MMORPG zatytułowane Land of Britain wykorzysta technologię Unreal Engine 4.0. Teraz autorzy wypuścili pierwszy materiał video pokazujący jak gra prezentuje się na tym silniku i trzeba przyznać, że projekt wygląda całkiem ładnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że pracuje nad nim mały niezależny zespół. Produkcja zmierza obecnie wyłącznie na pecety i twórcy na razie nie są w stanie podać planowanej daty premiery.
Akcja osadzona zostanie w pełnej magii krainie zainspirowanej średniowieczną Brytanią oraz pochodzącymi z tamtego okresu legendami, co ma nadać grze klimat odmienny od klasycznego fantasy. Wyspa składać się będzie z trzech dużych królestw. Avalon pełnymi garściami czerpać będzie z mitów arturiańskich. Norsengard oparty zostanie na wierzeniach skandynawskich, a Talamhria zbudowana zostanie z najstarszych opowieści celtyckich. Każda z tych nacji będzie mogła pochwalić się unikalnymi rasami i klasami.
Land of Britain ma zaoferować graczom dużą swobodę wyboru aktywności. Pojawią się typowe misje PvE, z rozbudowanym wątkiem fabularnym i sterowanymi przez sztuczną inteligencję wrogami. Będziemy mogli jednak również walczyć z innymi graczami w potyczkach PvP, lub też wziąć udział w wojnie między królestwami.
Rozpoczynając zabawę gracz wybierze między dwoma archetypami postaci – poszukiwacza przygód i rzemieślnika, a decyzja ta ukształtuje możliwości rozwoju w poszczególnych profesjach. Rzemieślnicy skoncentrują się oczywiście na aktywnościach związanych z systemem craftingu i otrzymają własne przygody fabularne oraz różnorodne specjalizacje. Wszystko to ma sprawić, że walka nie będzie jedynym sposobem na dobrą zabawę.
Świat gry ma być dynamiczną krainą, w której cały czas zachodzić będą zmiany. Część z nich zdarzy się samoistnie, np. z powodu klimatu lub działań sztucznej inteligencji, podczas gdy inne wynikać będą z decyzji samych graczy. Wpłynie to nie tylko na sytuację geopolityczną, ale również na przygody i główny wątek fabularny. Na razie niewiele wiadomo na temat systemu walki. Wiemy jedynie, że gra umożliwi toczenie wielkich bitew oraz wzięcie udziału w oblężeniach twierdz.

Fangold: The Eventful Adventures of Land of Britain
Data wydania: Anulowana
Komentarze czytelników
jaalboja Generał
Zapowiada się ciekawie ale czy małe studio zdoła udźwignąć grę w której jak widzę:
Każde z 3 królestw ma po 6 ras.
I każde z 3 królestw ma po 6 klas dla każdej rasy zapewne.
Wynika z tego, że będzie 6 ras razy 6 klas to 36 kombinacji w każdym królestwie, razy 3 królestwa wychodzi 108 kombinacji. Sporo. A gdzie tu balans?
Dodatkowo jak czytam, każde z królestw ma podobne typy klas. Czyli np Tanków. I ci tankowie beda mogli isc 3 drogami: tarcza i bron 1 ręczna. 2 bronie jednoręczne jednoczesnie, i dwu ręczna bron. Sporo roboty.
z forum:
"There will be player housing in both PVE and PVP zones, and you'll be able to create your own city for your guild "
"The game is still in early stage development, we'll post more 3D pics and some videos in the near future.
Stay tuned!"
"The combat style will be target based (tab target style)"
"Hi, we'll start our Kickstarter campain in March. The business model will be communicated soon. "
Czyli chcą zrobić dużo, spełniac oczekiwania, ale narazie tworzą obrazki i content zeby miec co pokazać na Kickstarterze.
Słabo to widze.
zanonimizowany23874 Legend
Bez szans, [1] wymienil praktycznie wszystkie powody. Gier MMO, gdzie byl "lore" i "obrazki" bylo bez liku. Wszystkie gryza piach.