Firmy 3D Realms i Nightdive Studios zapowiedziały SiN: Reloaded, czyli odświeżone wydanie popularnej pierwszoosobowej strzelanki z 1998 roku.

Wczoraj wieczorem, podczas wirtualnej imprezy Realms Deep, zapowiedziano SiN: Reloaded, czyli zremasterowaną wersję klasycznego FPS-a studia Ritual Entertainment z 1998 roku.
Na razie potwierdzono jedynie edycję pecetową, a premiera ma nastąpić w przyszłym roku. Nie ma w planach opracowania polskiej wersji językowej. Nad remasterem pracują studia Nightdive oraz Slipgate Ironworks.
SiN: Reloaded zapowiada się bardziej ambitnie niż typowe remastery. Przygotowane zostaną nowe modele oraz tekstury, prezentujące wyższy poziom detali niż te znane z pierwowzoru. Produkcja zaoferuje zawartość podstawowej wersji gry oraz dodatku Wages of Sin. Nie zabraknie także wsparcia dla wysokich rozdzielczości szerokoekranowych, w tym dla monitorów ultrapanoramicznych.
Autorzy obiecują także usunięcie cenzury niektórych elementów graficznych. Poza kampanią dostępny będzie tryb multiplayer z wariantami rozgrywki Deathmatch oraz Capture the Flag. Możemy także spodziewać się wsparcia dla padów.
SiN: Reloaded sprzedawane będzie m.in. za pośrednictwem serwisu Steam. W sklepie pojawiła się już karta gry, dzięki czemu poznaliśmy jej wymagania sprzętowe. Nikogo nie zaskoczy informacja, że są one bardzo niskie.
24

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.