Koniec akcesoriów z logiem Microsoftu; gigant zmienia strategię

Microsoft zapowiedział, że kończy produkcję akcesoriów sygnowanych własną logo. Zamiast tego skupi się na rozwoju marki Surface.

futurebeat.pl

Agnieszka Adamus

Koniec akcesoriów z logiem Microsoftu; gigant zmienia strategię, źródło grafiki: Unsplash | Workperch.
Koniec akcesoriów z logiem Microsoftu; gigant zmienia strategię Źródło: Unsplash | Workperch.

Era peryferii sygnowanych marką Microsoftu dobiega końca. Gigant z Redmond zapowiedział, że skupi się na rozwoju marki Surface i to właśnie pod jej szyldem sprzedawane będą wszystkie produkty.

Na ten moment ciężko określić, jakie są dokładne plany Microsoftu. Dan Laycock pełniący rolę starszego managera ds. komunikacji, przekazał serwisowi The Verge krótkie oświadczenie. Jego treść jest jednak dość enigmatyczna.

W przyszłości skupimy się na rozwoju naszego portfolio akcesoriów dla komputerów z Windows pod marką Surface. Nadal będziemy oferować szeroki wybór akcesoriów PC – wliczając w to myszy, klawiatury, pióra, stacje dokujące, akcesoria adaptacyjne i nie tylko. Wyprodukowane peryferia sygnowane marką Microsoft są sprzedawane po obecnych cenach do wyczerpania zapasów.

Ciężko więc określić, czy marka Surface będzie wyglądać tak jak obecnie. Na ten moment oferuje ona jedynie produkty zaliczane do segmentu premium. Oznacza to, że w katalogu nie znajdziecie tanich akcesoriów.

Microsoft miał natomiast w swoim katalogu przystępne cenowo akcesoria biurowe, a także cieszące się dużym uznaniem klawiatury ergonomiczne. Jeśli więc pula sprzętów oferowanych w ramach marki Surface nie zostanie zwiększona, to niedługo pożegnamy się z tanim sprzętem od giganta z Redmond.

W ten sposób kończy się więc czterdziestoletnia historia akcesoriów sygnowanych logiem Microsoftu. Teraz nadchodzi era Surface. Co z tego wyjdzie? To okaże się w przyszłości.

  1. Microsoft – oficjalna strona

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Podobało się?

9

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Zamieszanie z ceną edycji specjalnej Star Wars Jedi: Survivor na Steam [Aktualizacja]

Następny
Zamieszanie z ceną edycji specjalnej Star Wars Jedi: Survivor na Steam [Aktualizacja]

Sprawdziliśmy, jak wiele przekleństw jest w Gothicach. Zdziwicie się

Poprzedni
Sprawdziliśmy, jak wiele przekleństw jest w Gothicach. Zdziwicie się

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl