Kiedy zawodzi skill, warto sięgnąć po sprzęt - NVIDIA Reflex w grach
Ta technologia brzmi mocno bzdurnie. Tzn. znam jedną w gre, w której jest ta technologia, nie dodaje ona klatek, więc skąd niby to "przyśpieszenie" ?
Skoro CPU wcześniej zaczyna pracę nad nową klatką, to informacja z serwera jest starsza-> czyli technicznie opóźnienie się zwiększa, a nie zmniejsza.
Jeśli GPU zaczyna pracę zaraz po wygenerowaniu jej przez CPU, wtedy informacja jest najświeższa. Jak więc jest liczone "opóźnienie" w tym "specjalnym" programie do liczenia tego opóźnienia ?
Bo gdyby faktycznie było tak, że praca GPU+CPU się przyśpiesza, bo pracują bardziej równolegle i nie czekają na siebie, to byłby widoczny wzrost FPSów... A tego nie ma...
Poza tym, w różnych grach hitboxy są liczone w różny sposób... W sporej większości jest brany pod uwage input lag, bo przy niskich FPSach serwera i wysokim pingu, jest on znaczący. Serwer z tickratem 64 jest 2x tańszy niż 128 i tak dalej...
No chyba, że faktycznie normalnie gry renderują klatkę na CPU wcześniej... Ale 40ms to 25Hz... Skąd niby takie opóźnienie ? Zepsuta gra ? Nie wydaje mi się. 40ms już wyraźnie czuć. Przy 100FPSach GPU musiałby renderować 4 klatki po generowanym przez CPU świecie. Gdzie w tym momencie znajdowałaby się informacja o tych 4rech klatkach ? Co takiego magicznego jest w tej technologii, czego nie mają karty AMD, że karty AMD niby mają kisić 4klatki buforu, których nie renderują ? To sterownik graficzny kisi te 4 klatki ? Czy silnik gry źle manewruje renderingiem i tworzy sztuczne opóźnienie ?
To akurat jest artykuł sponsorowany wbrew temu co twierdzicie, nie ma znaczenia, że treść jest autorska, jeżeli nv bezpośrednio za to płaci, a nie są to prowizje, to jest to artykuł sponsorowany.
Jeśli ktoś nie ma skilla i ma refleks szachisty, to żadna technologia poza haxami mu nie pomoże :D
potrzeba monitor który wspiera technikę Reflex
potrzeba myszki który wspiera technikę Reflex
kabel HDMI który wspiera technikę Reflex
oczy które wspierają technikę Reflex
mózg który wspiera technikę Reflex
ręki która wspiera technikę Reflex
a następne technologie do zestawu to: reaction, action i payment
Nie zapominaj o profesjonalnym krześle gejmingowym które kopie cie w zadek prądem jak masz za niski Reflex
A później pro gamer nagrywa film ze grając na Xbox boxie ogrywa zwykłych graczy, prawda jest taka ze może jak jesteś w 2% najlepszych graczy technologia coś da.
Dla tego rzadko gram w online, które bazuje na strzelaniu. W takim Chivalry i podobnych, to praktycznie nie jest pomocne, bo i tak widzimy wroga prawie non stop. No chyba że ktoś z łuku strzela. Ale w strzelanki przestałem grać juz dawno. Kiedyś jak zaczynałem dopiero grać przez sieć, myślałem że cheater(w sumie w 90% przypadkach tak było) Ale reszta miała po prostu lepszy sprzęt... I odechciało mi się, W takim głupim Fall guys, jak masz więcej niż 144hz, i oczywiście pada, to możesz robić rzeczy, których na 60 hz nigdy nie zrobisz. I to jest w pewnych sytuacjach, olbrzymia przewaga. Fasolka szybciej reaguje na wszystko. Bzdura gier online niestety. Ale w grach tego nie zablokują, bo trzeba sprzedawać super hiper monitory. W zwykłych grach to nie potrzebne, więc przeważnie piszą że to dla prawdziwych gamerów. Życie. Pewnie gdybym miał szybkiego PC i taki monitor, to bym był po drugiej stronie ;D Ale jest to niesprawiedliwe. Imo, fajnie że poprawia też szybkość reakcji na 60hz. I w sumie, to pomaga i tak tym, którzy i tak już są najlepsi. Nieważne czy grają na 60 czy więcej. Słabemu graczowi nic nie pomoże ;D