Interaktywna koszulka pomoże lepiej wczuć się w AC Mirage

Ubisoft nawiązał współpracę z firmą OWO. Dzięki temu otrzymamy koszulkę z wbudowaną technologią haptyczną sygnowana logiem AC Mirage.

futurebeat.pl

Agnieszka Adamus

Interaktywna koszulka pomoże lepiej wczuć się w AC Mirage, źródło grafiki: OWO.
Interaktywna koszulka pomoże lepiej wczuć się w AC Mirage Źródło: OWO.

Chcecie poczuć się jak prawdziwy growy asasyn i na własnej skórze doświadczyć tego samego, co czuje kierowana przez Was postać? Jeśli tak, to mam dla Was dobrą wiadomość. Ubisoft nawiązał współpracę z firmą OWO. W jej wyniku powstanie koszulka wyposażona w technologię haptyczną, sygnowana logiem AC Mirage.

Na ten moment nie znamy za wielu szczegółów związanych z kooperacją. Pewnym jest jedynie, że przy zakupie koszulki otrzymamy również kod do gry. Nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie ubranie trafi do sprzedaży, ile będzie kosztować oraz w jakich państwach będzie dostępne.

Co właściwie zaoferuje taka koszulka? Odpowiedź jest dość prosta.

  1. W ubranie to wbudowano punkty, które będą reagować na wydarzenia dziejące się w grze. Dzięki temu są one w stanie zasymulować wrażenia czuciowe na naszym ciele. Możemy więc poczuć między innymi ciosy z różnych rodzajów broni.
  2. Pracę koszulki można natomiast dostosować przy pomocy specjalnej aplikacji.

Trzeba przyznać, że jest to dość niecodzienna współpraca. Sama koszulka wydaje się dość interesującym gadżetem. Pozostaje jednak pytanie, jak będzie się on sprawdzać w praktyce. Osoby zainteresowane projektem mogą zapisać się do newslettera, w którym na bieżąco pojawiać się będą nowe informacje na temat projektu.

Assassin's Creed: Mirage

Assassin's Creed: Mirage

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 5 października 2023

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

5.9

Gracze

7.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

9

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

350 zł za grę to już za mało. Wydawcy monetyzują niecierpliwość

Następny
350 zł za grę to już za mało. Wydawcy monetyzują niecierpliwość

Park Jurajski mógłby być zupełnie innym filmem, gdyby zrealizowano te pomysły

Poprzedni
Park Jurajski mógłby być zupełnie innym filmem, gdyby zrealizowano te pomysły

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl