Znane z popularnej gry House Flipper polskie studio Frozen Way pracuje nad projektem Honeycomb, w którym wcielimy się w bioinżyniera próbującego przetrwać na obcej planecie.
Wydany w 2018 roku symulator inwestora-budowlańca House Flipper okazał się wielkim sukcesem, rozchodząc się w ponad 2,1 mln egzemplarzy. Teraz jego współautorzy, czyli ludzie z krakowskiego studia Frozen Way, pracują nad czymś mocno odmiennym. Następnym projektem zespołu jest Honeycomb, czyli survivalowy sandbox, pozwalający na wcielenie się w bioinżyniera. Produkcja zmierza na PC i na razie nie wiadomo, kiedy zadebiutuje na rynku.
Akcja osadzona będzie w dalekiej przyszłości, gdy ekologiczny stan Ziemi osiągnął dramatyczny poziom. Rządy państw rekrutują najzdolniejszych młodych naukowców i wysyłają ich z misją na obcą planetę, mając nadzieję, że znajdą tam ratunek dla kolebki ludzkości.
Zadaniem bioinżynieria będzie głównie badanie obcej fauny i flory, zbieranie próbek oraz przeprowadzanie eksperymentów. Otrzymamy do dyspozycji laboratorium pozwalające inicjować mutacje i tym samym tworzyć nowe surowce, zwierzęta i rośliny.
Podczas zabawy wydarzenia będziemy obserwowali z perspektywy pierwszoosobowej. Planeta szybko okaże się niebezpiecznym miejscem, gdzie łatwo będzie o śmierć bohatera przy kontaktach z lokalną fauną i florą. Zmierzymy się również z nieznanymi chorobami, wymagającymi własnoręcznego tworzenia nowych lekarstw.
W Honeycomb będziemy zakładali i rozbudowywali wiele baz w różnych miejscach planety. Nie zabraknie możliwości konstruowania urządzeń, w tym pojazdów, oraz ulepszania technologii. Rozgrywka ma być mocno sandboksowa, ale w grze pojawi się także główny wątek fabularny. Na obcej planecie ukryty bowiem będzie tajny klucz, zapewniający dostęp do wiedzy, która może uratować Ziemię.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Polski survival horror szykuje zmianę, która otworzy Cronos: The New Dawn na wszystkich graczy
38

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.