Ważną mechaniką w Hardspace: Shipbreaker jest dekompresja statków. Z tego poradnika dowiecie się, jak ją przeprowadzić.
źródło: Steam | Hardspace: Shipbreaker
Hardspace: Shipbreaker to gra, która niedawno wyszła z wczesnego dostępu i zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością. Naszym zadaniem jest przeszukiwanie wraków statków porzuconych na ziemskiej orbicie, w celu odzyskania z nich cennych materiałów. Z tego poradnika dowiecie się, jak bezpiecznie przeprowadzić dekompresję statków.

Kluczowym narzędziem, którego będziesz potrzebować do obniżania ciśnienia w statkach, jest Atmospheric Regulator. Urządzenie to znajduje się we wnętrzu statków i z automatu stara się utrzymać atmosferę pod ciśnieniem. Możesz aktywować je ręcznie, aby pozbawić część statku ciśnienia. Działa to jednak tylko w poszczególnych przedziałach.
Statki poziomu 2. i 3. składają się z dwóch przedziałów: ładunkowego/pasażerskiego i kokpitu. W każdym z tych pomieszczeń znajduje się Atmospheric Regulator. Jeśli użyjesz regulatora w części ładunkowej, kokpit pozostanie pod ciśnieniem. Jeśli użyjesz narzędzia w kokpicie, pod ciśnieniem pozostanie część ładunkowa. Nawet jeśli otworzysz drzwi do kokpitu i spróbujesz użyć regulatora do obniżenia ciśnienia w statku, urządzenie w drugiej sekcji będzie jednocześnie próbowało przywrócić ciśnienie w statku, co doprowadzi do wybuchowej dekompresji.
Metoda pozwalająca bezpiecznie pozbawić statek ciśnienia w Hardspace: Shipbreaker polega na przekształceniu całego statku w jeden przedział poprzez usuwanie barier w określonej kolejności. Na statkach poziomu 2. i 3. możesz to zrobić, wykonując czynności opisane poniżej.
Po wykonaniu tych kroków statek powinien być pozbawiony ciśnienia i otwarty na próżnię kosmiczną.
Podobają Ci się nasze poradniki? Może zainteresują Cię również te:
Więcej:Mapy interaktywne na nowym GRYOnline.pl to przełomowa funkcja działu Poradników

Autor: Adam Adamczyk
Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.