Charlie Hunnam wcieli się w seryjnego mordercę w trzeciej części hitowej antologii kryminalnej Netfliksa. Gwiazdor Synów Anarchii sportretuje w Potworze zabójcę znanego jako Rzeźnik z Plainfield.
Dahmer – Potwór: Historia Jeffreya Dahmera to jeden z najlepszych seriali Netfliksa i tytuł, dzięki któremu Evan Peters otrzymał Złoty Glob. Twórcy produkcji nie zatrzymali się jednak na pierwszym sezonie. Druga seria wkrótce zadebiutuje na platformie, a Ryan Muphy najwyraźniej pracuje już nad trzecią odsłoną, której gwiazdą będzie Charlie Hunnam.
Aktor znany szerokiej publiczności z roli Jaxa w Synach Anarchii wcieli się w trzeciej części Potwora w seryjnego mordercę, Eda Geina, o czym poinformował na Twitterze Netflix.
Ed Gein, znany również jako Rzeźnik z Plainfield, był jednym z najstraszniejszych amerykańskich seryjnych morderców. Z ludzkiej skóry i kości robił ubrania, pamiątki oraz przedmioty codziennego użytku. Chociaż dokonał licznych zbrodni, udowodniono mu zabójstwa tylko dwóch kobiet. Przed Hunnamem wymagająca rola.
Rzeźnik z Plainfield zainspirował wielu filmowych i serialowych złoczyńców, m.in. Leatherface’a w Teksańskiej masakrze piłą mechaniczną czy Normana Batesa in Psychozie Alfreda Hitchcocka. Na Geinie była również oparta postać Oliviera Thredsona w Asylum, drugim sezonie American Horror Story Ryana Murphy’ego.
Warto dodać, że informację o angażu Charliego Hunnama Netflix ogłosił na krótko przed premierą drugiej części antologii Ryana Murphy’ego i Iana Brennana. Potwory: Historia Lyle'a i Erika Menendezów skupi się na braciach, którzy w 1989 roku w Bevery Hills zamordowali swoich rodziców. Produkcja trafi do serwisu jutro, 19 września.
Serial:Dahmer Potwór: Historia Jeffreya Dahmera(DAHMER - Monster: The Jeffrey Dahmer Story)
premiera: 2022dramatkryminał
Zakończony Sezonów: 1 Odcinków: 10
5

Autor: Pamela Jakiel
Redaktorka działu filmowego Gry-Online od kwietnia 2023 roku. Absolwentka filmoznawstwa i MISH Uniwersytetu Jagiellońskiego. Miłośniczka dzieł Romana Polańskiego, Terrence’a Malicka i Alfreda Hitchcocka. Woli gnozę od grozy, dramaty od komedii, Junga od Freuda. Tęskni za elegancją kina klasycznego i wciąż wraca do Bulwaru Zachodzącego Słońca. W muzeach tropi obrazy symbolistów, a świat przemierza gravelem. Uwielbia jamniki.