Ukazała się wyczekiwana od lat modyfikacja NaturalVision Evolved, czyli projekt mocno upiększający GTA 5.
Doczekaliśmy się wreszcie premiery wyczekiwanego moda NaturalVision Evolved do Grand Theft Auto V. Jest on następcą wydanego kilka lat projektu NaturalVision Remastered, który pozostaje jedną z najpopularniejszych modyfikacji ulepszających grafikę w przeboju studia Rockstar Games.
Premierze modyfikacji towarzyszył imponujący zwiastun pokazujący oferowane przez nią atrakcje, który możecie obejrzeć poniżej.
Celem projektu jest uczynienie grafiki GTA 5 bardziej realistyczną. Mod gruntownie przerabia systemy pogody i oświetlenia, zmienia kolory, ulepsza tone mapping oraz wprowadza wiele nowych tekstur i modeli. Celem autorów jest, aby gra jak najmocniej przypominała rzeczywistą Kalifornię. Aby to osiągnąć, przeprowadzono obszerne badania nad regionami Los Angeles (Los Santos) i Salton Sea (Sandy Shores), wykorzystując setki zdjęć i wiele godzin materiałów wideo.
W porównaniu z poprzednim wcieleniem moda NaturalVision Evolved oferuje m.in. ładniejsze drogi i chodniki, które prezentują się bardziej „trójwymiarowo”. Projekt gruntownie odświeża także całą roślinność w grze. Poprawiono też wygląd wnętrz budynków, które możemy oglądać przez okna. Otrzymujemy również bardziej zaawansowane efekty świetlne oraz wolumetryczne chmury. Ponadto wiele znaków na mapie jest teraz animowanych. O skali zmian najlepiej świadczy rozmiar modyfikacji, który wynosi ponad 6 GB.
Wypuszczona właśnie pierwsza wersja moda to beta, więc nie wszystko jest jeszcze idealnie dopracowane. Już teraz modyfikacja robi jednak duże wrażenie i stanowi propozycję godną uwagi każdego fana GTA 5. Warto wspomnieć, że obecnie oficjalnie funkcjonuje ona tylko w trybie singleplayer. Wsparcie dla fanowskich modów multiplayer pokroju FiveM ma na razie formę „wczesnego dostępu” i twórcy nie są w stanie zagwarantować bezproblemowego działania.
Inne projekty Razer Mods:
Warto wspomnieć, że główny twórca X opracował również analogiczne projekty do innych gier:
Zainteresować Was mogą:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:„Mieli wziąć nasz kod i to zrobić”. GTA: Tokyo było bliżej realizacji, niż ktokolwiek przypuszczał
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.