GTA 6 ma działać na premierę w 60 klatkach na sekundę przynajmniej na jednej konsoli
Niech zejdą trochę z grafiki na zwykłym ps5, ale 60 klatek musi być. A tak trochę z innej beczki to mam nadzieję, że popracują nad gameplayem. Od czasu GTA V wyszło mnóstwo gier z otwartym światem i np. taki Far Cry czy Watch Dogs dają ogromną swobodę w wykonywaniu misji, a nie tylko jedna droga jaką sobie wymyślili twórcy.
Nie potrafili zrobić ponad 30 klatek w starociu GTA 5 np. na XONE X nawet takie niestabilne typu 40-45-50, ale tutaj będzie stałe 60? Ta jasne XD.
W ogóle takie blokowanie klatek to największy syf jaki jest. Ja już wolałbym grać np. w 40-45 niż stałe 30. Niby 15 klatek, ale różnica jest spora podczas gry. Przecież to w okolicach 50% więcej.
Mi 60 klatek nie jest w grach singleplayer do niczego potrzebne.
Bo jesteś ślepy i nie masz czucia w niczym.
Input lag przy 30 FPS + pad + TV to zbrodnia.
No to gratuluję. Zatrzymałeś się na roku 2012-2013 kiedy taka patologia na ps3 i xboxie 360 była koniecznością bo tam jakieś 70% gier działało w takim klatkarzu.
Człowiek się po prostu może przyzwyczaić do 30 klatek i po jakimś czasie przestaje mu to przeszkadzać.
60 klatek być może na PlayStation 6. Na PS5 wybór między płynnymi 30kl/s w trybie wydajności i poniżej 30klatek w trybie jakości
Jego źródłem jest „inżynier PlayStation
Tak, tak, mordo, a mój wujek pracuje Microsoft i Ci zaraz zablokuje Windowsa.
Gościu gada takie bzudry, że głowa wysiada, a to wszystko, by tylko podjarać użytkowników PlayStation, wywołać gównoburze dla kilku lajków.
W PS5 Pro siedzi ten sam, słaby procesor, który jest w PS5, który jest gorszym odpowiednikiem desktopowej wersji.
Największe czary optymalizacyjne nie przeskoczą ograniczeń sprzętowych, bo to jest nierealne.
Obcinanie rozdzielczość za wiele nie da, nikt też nie chce grać w 1024x768.
Wywalenie RT nie wchodzi w grę, bo gra została stworzona z myślą o efektach RT.
Lepsze GPU w PS5 Pro pozwoli na lepsze tekstury, cienie, cieniowanie.
Po prostu Sony schrzaniło tę konsolę, tam oprócz lepszego GPU mieli dać lepsze CPU.
Najbardziej przeraża mnie głupota ludzi, którzy nadal z oporem maniaka, albo debila brną w narrację, jakie te konsole są zarąbiste i turbo wydajne.
To jest chore.
Fakt, konsola nigdy nie będzie wydajniejsza od PC, ale jak już mówimy o przerażaniu, to mnie z kolei przeraża fakt obrażania się wzajemnie o to, kto na jakim sprzęcie gra. To jest dopiero eksplozja inteligencji i cywilizacyjnego rozwoju.
Jak będzie działać fsr 4 na PRO to bottleneck nie będzie miał żadnego znaczenia bo upscalery tak czy siak podnoszą ilość klatek przy dobrej jakości obrazu, większość graczy zawsze mają bottleneck na jakimś poziomie więc nie ma to znaczenia
Far Cry to makieta, podróbka otwartego, żyjącego świata. To samo Watch Dogs.
To tyle, co Ubisoft potrafi.
Swobodę wykonywania misji to miały już gry z czasów PS2.
Współpraca Rocksrał z Srony jak dla mnie eliminuje zakup kiedykolwiek tej gry.
W końcu na konsole zmierzają DLSS i FSR.
30 klatek będzie dodatkowych z generatora.
Problem konsol to trzymanie się uparcie 4k, kiedy PC kilka razy droższy ma z tym problem. Wystarcza 1440p
czy frame generator na już i tak niskiej konsolowo ilości klatek to coś pozytywnego? Przecież lag będzie tak czy siak okrutny.
Obecnie gram w około 120 większość gier, a te mniej wymagajace 165, i szczerze powiem że jak patrzę na 60 to mi się "tnie".
w 24 czy 30 fps (ntfs czy pal) grało się na PSX ... teraz to masakra ;d
dla mnie minimum to 90 klatek a najlepiej 120 przy której jest dobra płynność gierek przy szybkich scenach . Gry spokojne np. takie jak Bg3 czy Cyvilizacja można grać w 60 ale niżej to już nie
Możliwe że rockstar zaimplementuje FSR 3.1 na ps5 a fsr 4 będzie już w PRO w następnym roku więc potencjał jest, na konsolach w grze Immortals of Aveum już jest FSR 3 z FG więc kwestia implementacji
Via Tenor
Ciekawe czy inzynierowie Xobxa pracuja zeby na Xbox series S udalo sie chociaz 5 klatek wyciagnac?
Tyle gier się w życiu ogralo. Nigdy klatek nie sprawdzałem i tylko jak komp niedomagał to było widać spadki płynności. A tak jak coś wychodzi na konsole to nie widzę problemu.
Z wersja pc będzie więcej pytań "czy pójdzie" niż czy ruszy mi w 60 klatkach hehe
Gta 6 to będzie wyglądać i działać dopiero na kolejnej generacji konsol, bo na tej generacji to nie potrafią nawet w GTA5 wyciągnąć 60fps w trybie quality! Ale zanim będzie ta przyszła generacja i tak wyjdzie już wersja na PC i na takim za 6000pln będzie i wyglądać i działać lepiej.