Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 maja 2013, 08:04

autor: Adrian Werner

Greed Monger - nowy filmik z sandboksowego MMORPG pokazuje klimat tropikalny

Studio Electric Crow Games wypuściło nowy filmik z Greed Monger, czyli sandboksowego MMORPG, które skoncentruje się na handlu, rozgrywkach politycznych i tworzeniu przedmiotów w ramach systemu rzemiosła.

Greed Monger powoli zmierza do punktu, w którym możliwe będzie uruchomienie testów alfa. - Greed Monger - nowy filmik z sandboksowego MMORPG pokazuje klimaty tropikalne - wiadomość - 2013-05-01
Greed Monger powoli zmierza do punktu, w którym możliwe będzie uruchomienie testów alfa.

Pod koniec zeszłego roku sukcesem zakończył się Kickstarter sandboksowego MMORPG Greed Monger. Gra skoncentruje się przede wszystkim na aspekcie ekonomicznym oraz systemie rzemiosła. Taki pomysł przypadł graczom do gustu i wsparli oni twórców ponad 90 tysiącami dolarów, czyli sumą trzykrotnie większą niż wynosił cel minimalny. Po zakończeniu akcji produkcja ruszyła pełna parą. Deweloperzy właśnie wypuścili nowy zwiastun pokazujący postępy w pracach.

  1. Greed Monger – strona oficjalna gry

Greed Monger ma być powrotem do sandboksowych korzeniu gatunku MMORPG. Projekt zostanie oparty na modelu darmowym z mikropłatnościami, ale w sposób inny niż większość konkurencyjnych produkcji. Za prawdziwe pieniądze będziemy bowiem kupowali głównie ziemię w wirtualnym świecie. Na niej wybudujemy potem co tylko zechcemy. Co jednak ciekawe, jeśli kiedyś zechcemy opuścić grę na dobre, to będziemy mogli sprzedać własne tereny innym graczom i tym samym odzyskać 85% zainwestowanych środków.

Akcja Greed Monger toczyć się będzie w typowym świecie fantasy, w którym nie zabraknie okazji do tradycyjnych przygód. Gra skoncentruje się na jednak handlu, rozgrywkach politycznych i tworzeniu przedmiotów. Cała wirtualna ekonomia oparta zostanie na działaniach samych graczy. Zabite potwory nie zostawią po sobie pancerzy, uzbrojenia czy złota. Zamiast tego z ich zwłok pozyskamy co najwyżej surowce potrzebne do konstrukcji potrzebnych obiektów. Większość przedmiotów w świecie gry będzie musiała zostać wpierw wyprodukowana przez samych graczy.

Wybudowane przez graczy domy nie będą instacjonowane. Użytkownicy mające ambicje kupieckie otrzymają możliwość otwierania sklepów, obsługiwanych przez pracowników sterowanych przez sztuczną inteligencję. Nie zabraknie też opcji uprawy roślin oraz hodowli zwierząt. Osoby preferujące granie poszukiwaczami przygód będą mogły wydzierżawić swoje ziemie, gospodarstwa oraz interesy innym użytkownikom.

Greed Monger powstaje wyłącznie z myślą o pecetach Za kilka miesięcy ruszą testy alfa dla uczestników Kickstartera.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej