God of War Ragnarok - zobacz imponujący trailer gry z PlayStation Showcase 2021

Na PlayStation Showcase wreszcie pokazano pierwszy trailer z God of War: Ragnarok. W nowej odsłoni serii Kratos zmierzy się z wieloma bogami.

Hubert Śledziewski

God of War Ragnarok - zobacz imponujący trailer gry z PlayStation Showcase 2021.
God of War Ragnarok - zobacz imponujący trailer gry z PlayStation Showcase 2021.

Wreszcie się doczekaliśmy. Pierwszy trailer God of War: Ragnarok został zaprezentowany na dzisiejszym PlayStation Showcase. Materiał robi wrażenie i zaostrza apetyt na nadchodzącą produkcję studia Santa Monica. Wygląda bowiem na to, że jedynym sposobem na utrzymanie pokoju będzie… wojna. A w tej Kratos zmierzy się więcej niż z jednym bogiem. Zwiastun możecie zobaczyć poniżej.

Akcja God of War: Ragnarok rozegra się kilka lat po wydarzeniach z poprzedniej odsłony. Mimo z trudem zbudowanego zaufania, interakcje Kratosa z Atreusem w dalszym ciągu nie będą łatwe. Ojciec zapragnie bowiem zapewnić synowi bezpieczeństwo, podczas gdy ten za wszelką cenę zechce odkryć prawdę na swój temat. Ich wybory wpłyną na losy mieszkańców wszystkich Dziewięciu Światów, które w sequelu odwiedzimy w komplecie (w grze z 2018 roku mieliśmy dostęp jedynie do sześciu z nich).

Źródło: Sony Interactive Entertainment.

Źródło: Sony Interactive Entertainment.

Powrócą znane już postacie niezależne – m.in. Mimir czy Freya (ta ostatnia w zupełnie nowej roli) – ale nie zabraknie znanych z mitologii nordyckich person, których w poprzedniczce (niemal) nie oglądaliśmy. Mowa oczywiście o Thorze, bogu piorunów, który będzie próbował zemścić się na Kratosie. Z pewnością nie będzie on jedynym bossem w grze, ale twórcy gwarantują, że starcie z nim zapadnie nam w pamięć. System walki ma przejść ewolucję, ale nie rewolucję – skoncentrowano się na tym, aby znajome mechaniki uczynić świeżymi. Szczególny nacisk położono na zwiększenie liczby dostępnych taktyk, które wykorzystamy podczas pojedynków z różnymi typami wrogów. Tych ma być więcej niż w God of War z 2018 roku, a każdy – przynajmniej zdaniem deweloperów – przetestuje nasze umiejętności bojowe.

Źródło: Sony Interactive Entertainment.

Źródło: Sony Interactive Entertainment.

Wciąż niestety nie znamy dokładnej daty premiery God of War: Ragnarok – musimy zadowolić się znaną już wcześniej informacją o 2022 roku i obietnicą twórców, że „wkrótce” powrócą z nowymi wieściami. Wydaje się jednak, że jest na co czekać.

God of War: Ragnarok

God of War: Ragnarok

PC PlayStation
po premierze

Data wydania: 9 listopada 2022

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.4

Gracze

8.8

Steam

9.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

125

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2021-09-13
13:47

\/ Generał

\/

Jest jasno i wyraźnie opisany je wygląd z cechą charakterystyczną w postaci czerwonych włosów. Gdyby była murzynką to też byłaby jej cecha charakterystyczna wyglądu tym bardziej w mitologii nordyckiej. Proste
Dlatego wrzucenie czarnoskórej Angrbody to poprawność poliryczna, blm i podążanie za obecnymi "trendami". Netflixowy God of War lol

Komentarz: \/
2021-09-12
11:55

-=Esiu=- Legend

-=Esiu=-
😒

Bo Ty tak chcesz żeby wyglądała? Ojej, tak mi przykro...

Jeśli Loki w mitologii mógł się przemieniać w co chciał, to dlaczego to jest taki ogromny problem, że Angreboda wygląda jak wygląda? Może tak akurat chciała?

To już jest takie na siłę czepianie się, że jesteś gorszy niż Ci od poprawności.
Wszyscy zapominają, że to gra, wymysł, a mitologia jest tylko inspiracją i mogą sobie robić z nią co im się podoba. Bo przecież Kratos z greckiej mitologii pojawiający się w nordyckiej to tam uj, zdarza się, może być, nic takiego...

EOT z mojej strony bo szkoda czasu czytać Twoje na siłę pisane debilizmy -.-

Komentarz: -=Esiu=-
2021-09-11
22:41

\/ Generał

\/
👍

Tak powinna wyglądać

Komentarz: \/
2021-09-11
17:16

kotonikk Generał

kotonikk

W sumie szkoda, że Santa Monica nie strolowało graczy i z drugiej części na powrót nie zrobili slashera, może wtedy nie byłoby tych stęków że "to samo co w jedynce" :) Nie wiem, czego ludzie oczekiwali po dwójce - znów jakiejś rewolucji chyba, przynajmniej w grafice, bo dużo zarzutów gra zbiera że wygląda tak samo jak jedynka - która i tak wyciskała co tylko da się że sprzętu, więc tu nie ma czego rewolucjonizować, tylko dopieszczać i sprawić by hulało w 60 klatkach. Poprawić konstrukcję świata, bo jedynka to było pływanie wkoło komina niestety, zamiast gry drogi (co tu też się chyba szykuje niestety). No i więcej kozackich bossów, bo oprócz walki z małym brodaczem na początku i smokiem później, to tak średnio bym powiedział było z tym w pierwszej części.

Komentarz: kotonikk
2021-09-11
13:47

zanonimizowany1355283 Generał

Czlowieksmuteg
Rozumiem, co myślisz i masz rację. Ja też wolę pół-otwarty świat takich jak nowy God of War, Hollow Knight i inne gry metroidvania, Dark Souls 1, Metro Exodus, BioShock 1-2 i tak dalej, a nie gry liniowe do bólu. Takie gry dają nam pewne swobody w eksploracji i każde odkrycie sekretów, skarbów, poboczne wydarzenie (ciekawe) lub piękne miejsce sprawiają nam niemało satysfakcji, a grywalność i jakość historia zachowuje odpowiedni poziom. Tylko wyjątki od reguły są Red Dead Redemption 2, Kingdom Come, Fallout 1-2, Gothic 1-2, Spider-Man, King's Bounty 1 i wielu innych, bo twórcy gier włożyli w nim mnóstwo pracy i jest co podziwiać.

Za to nie lubię gry takich jak niektóre części Assassin's Creed, Gothic 3, Metal Gear Solid 5 i wielu innych, gdzie są za dużo puste i powtarzalne miejsce, dużo powtarzalne znajdźki, a nie ma tam co robić, bo questy poboczne są powtarzalne do bólu. Tam marnuję za dużo czasu na darmo.

Otwarty świat może być dobry lub zły, ale to zależy od założenie twórcy i ich pomysły, a przede wszystkim ilość pracy i budżetu. Jakość jest ważniejszy od ilość. UbiSoft nie zawsze rozumieją znaczenie "jakość".

Jak twórcy gier mają za mało czasu i budżetu, to lepiej jest robić liniowe gry niż otwarte światy z mnóstwo puste i powtarzalne miejsce.

Komentarz: zanonimizowany1355283

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl