Twórcy ogromnego moda do Skyrima nie chcieliby współpracować z Bethesdą. Uważają, że dzięki temu Skywind będzie lepszą grą.
gry
Zuzanna Domeradzka
16 stycznia 2025
Czytaj Więcej
Brawo! Wielki plus dla GOLa za dodanie Skywind do swojej encyklopedii. Do tego zbioru/kategorii "mody" obowiązkowo trzeba dorzucić jeszcze dwa klejnoty - Nehrim i Enderal.
Brawo! Artykuł składający się z 5 powtórzeń. Ale ilość znaków się zgadza...
Wątpię żeby jakość odbiła się negatywnie na produkcie bo ten produkt musialby najpierw istnieć.
Implementacja jednego modelu do gry (podmiana stworzonego modelu bez zmian szkieletowych) zajęła im 3 lata. W kółko chwalą się concept artami (Coś kompletnie pomijalnego w takim projekcie) i lokacjami których zrobienie przeciętnemu moderowany zajmie 30-40 minut, z gotowych prefabrykatów. I tak w kółko od 10 lat.
Dodatkowo Skyrim: Special Edition kończy w tym roku 9 lat... tyle samo ile miał Morrowind podczas premiery oryginalnego Skyrima. Ten projekt nie ma zbyt wiele sensu poza napychaniem portfolio concept artysty.
Wyjdzie tes vi bo to napiszą że nie ma sensu na starym silniku wypuszczać. Dawno przestałem się interesować tym projektem.Mom zdaniem się wypalili i tak ktoś tam sobie dłubie .Może za 5 lat będzie jakaś prealpha. Dodatkowo wygłaszanie takich rzeczy może zabetonować projekt Becia stwierdzi że nie ma korzystania z fejmu i zamknie to w pierony
Jest! Mogę w google zaznaczyć że Bethesda mnie nie interesuje i więcej żadnego drewna nie będę musiał oglądać! Dziękuję!