Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 lipca 2022, 08:26

autor: Adrian Werner

Figurka daje wskazówkę nt. gameplayu w Star Wars Jedi: Survivor

Zapowiedziano nowe zabawki bazujące na grze Star Wars Jedi: Survivor. Są one o tyle ciekawe, że można z nich wywnioskować, jakie zmiany w rozgrywce zaoferuje sequel.

Firma Hasbro zapowiedziała trzy nowe figurki zainspirowane Star Wars Jedi: Survivor. Zabawki sugerują zmiany, jakie zajdą w grze w porównaniu z pierwowzorem.

  1. Pierwsza figurka to Cal Kestis, czyli główny bohater obu odsłon serii. Trzyma on w dłoni blaster, co sugeruje, że w kontynuacji będziemy mogli korzystać z tego typu uzbrojenia, a nie jedynie z mieczy świetlnych, jak to było w przypadku pierwszej części. Wydaje się to pokrywać z wcześniejszymi spekulacjami.
  2. Druga figurka to KX Security Droid – potężniejszy model jednego z najgroźniejszych przeciwników z pierwszej części. Dysponuje on nową bronią, zasilaną paliwem z plecaka (który najpewniej będzie słabym punktem robota).
  3. Trzecia figurka to dobrze znany fanom filmowej sagi droid bojowy B1.

Przypomnijmy, że Star Wars Jedi: Survivor zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera ma nastąpić w przyszłym roku – ostatnie przecieki sugerują, że nastąpi to na przełomie lutego i marca.

  1. Strona internetowa marki Star Wars
  2. Recenzja gry Star Wars Jedi Fallen Order – EA kontratakuje i robi to dobrze
  3. Star Wars Jedi Fallen Order – poradnik do gry

Galeria figurek Hasbro z Star Wars Jedi: Survivor

Cal Kestis

KX Security Droid

B1 Battle Droid

Sporo jeszcze poczekamy na Star Wars Jedi: Survivor, dlatego warto wrócić do Fallen Order i zapewnić sobie świeże wyzwania za pomocą modów.

Większość z modyfikacji do pierwszej części podmienia jedynie elementy graficzne (np. pozwalając zagrać jako Mandalorianin czy Ahsoka Tano), ale fani opracowali również kilka projektów wprowadzających zmiany w rozgrywce:

  1. Enemy Cloner – mod zwielokrotniona liczbę wrogów w każdej lokacji.
  2. Infinite Arena Points – projekt znosi limity w trybie areny, pozwalając zmierzyć się z dowolną liczbą wrogów.
  3. Enemy Randomizer – umożliwia wymianę wrogów w kampanii. Możemy swobodnie podmieniać ich na innych lub też zdecydować się na losowy dobór.

Powrót do gry mogą także umilić projekty pozwalające na wykonywanie szybkich zapisów oraz wprowadzające system szybkiej podróży.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej