Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 grudnia 2012, 12:36

Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych na PC

Tuż przed samym Sylwestrem prezentujemy Wam krótki filmik porównujący minimalne i maksymalne ustawienia gry Far Cry 3 uruchomionym w trybie DirectX 11.

Prawie miesiąc minął od premiery Far Cry 3, co nie przeszkadza jednak w przygotowaniu filmiku prezentującego różnice graficzne w minimalnych i maksymalnych ustawieniach opcji wizualnych gry. Grę porównywaliśmy w trybie DirectX 11, oferowanym przez zdecydowaną większość współczesnych kart graficznych.

Far Cry 3 - Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych na PC - wiadomość - 2012-12-31
Far Cry 3

Far Cry 3 jest jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier pecetowych tego roku. Gra wygląda przepięknie nawet na niższych ustawieniach graficznych. Na ustawieniach maksymalnych pokazuje jednak prawdziwe pazury - lepiej wyglądają cienie, oświetlenie wraz ze wszystkimi efektami postprocessingu prezentuje się bardziej okazale, nieco lepsza jest też jakość tekstur, w końcu pojawia się głębia ostrości.

Czy jednak ma to aż tak wielkie znaczenie. Wydaje się że nie, ponieważ w ruchu część z tych zmian jest praktycznie mało zauważalnych. Far Cry 3 dostarcza ogromnych wrażeń również na słabszych pecetach.

  1. Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych - wersja HD
 

Ustawienia minimum

Ustawienia maksimum

DirectX

11

11

Wygładz. krawędzi

Wył.

2

Alfa do pokrycia

Wył.

Poprawiony

Metoda SSAO

SSAO

HBAO

Tekstury

Niski

Wysoki

Naturalne oświetlenie

Niski

Wysoki

Cienie

Niski

Ultra

Post FX

Niski

Ultra

Geometria

Niski

Ultra

Roślinność

Niski

Bardzo wysoki

Teren

Niski

Wysoki

Woda

Niski

Bardzo wysoki

Otoczenie

Niski

Wysoki

Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:

Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz

Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)

Karta graficzna: GeForce Gigabyte GTX 660 Ti

Pamięć RAM: 8GB

System operacyjny: Windows 7 64bit