Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2021, 13:40

autor: Adrian Werner

Evil Dead The Game dopiero w 2022 roku, ale z singleplayerem

Premiera Evil Dead The Game została przełożona na 2022 rok. Twórcy potrzebują więcej czasu, gdyż postanowili dodać tryb singleplayer.

EVIL DEAD: THE GAME W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: BossTeamGames
  2. Wydawca: Saber Interactive
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4, XSX, PS5, Switch
  5. Data premiery: luty 2022 r.

Studio BossTeamGames poinformowało, że gra Evil Dead: The Game zaliczyła opóźnienie i ukaże się dopiero w przyszłym roku. Projekt ma trafić na rynek w lutym 2022 r. i na razie twórcy nie są w stanie podać bardziej dokładnego terminu.

Powody poślizgu są dwa. Po pierwsze, deweloperzy potrzebują dodatkowych miesięcy na odpowiednie dopracowanie projektu, tak aby spełnił oczekiwania fanów. Po drugie, twórcy zdecydowali się na wprowadzenie do gry trybu dla pojedynczego gracza, a jego przygotowanie zajmie sporo czasu.

Przypomnijmy, że Evil Dead: The Game zapowiedziano w grudniu ubiegłego roku. Początkowo miała to być produkcja oferująca wyłącznie rozgrywki multiplayer. Według autorów opcja singleplayer ma „pozwolić na zabawę bez towarzyszy potrzebnych do co-opa”, więc nie powinniśmy spodziewać się kompletnie nowych lokacji i przygód, ale i tak zapowiedź możliwości samotnej zabawy ucieszy wielu graczy.

Evil Dead: The Game zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksa One, Xboksy Series X/S oraz Nintendo Switch.

Warto dodać, że gra nie jest jedyna atrakcją, jaką zaoferuje przyszły rok dla fanów marki. Mogą oni także liczyć na premierę filmu Evil Dead Rise. W USA zadebiutuje on w serwisie HBO Max, ale w Europie w niektórych krajach (nie wiemy, czy będzie wśród nich Polska) doczeka się również kinowej premiery.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Evil Dead: The Game

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej