Electronic Arts kupiło licencję na silnik Unreal Engine 3
Ambitnych... rotfl :P
ja bym imk kazał zabulić za ten silnik przynajmniej 1.000.000 :P
Zyker -> jesli nabyli prawa do produkcji wszystkich swoich gier na tym silniku to wcale bym sie nie zdziwil gdyby tyle zaplacili
Licencja na wykorzystanie w grze Unreal Engine 2 kosztuje $350000 + $50000 za każdą dodatkową platformę (PC, PS2, Xbox) + 3% zysków ze sprzedaży.
Za prawo do wykorzystania Unreal Engine 3 we wszystkich produkcjach EA Epic mógł spokojnie zawołać kilkanaście milionów USD ;)
Mam nadzieję ,że nowy silnik będzie dobrze wykorzystany.
Bardzo świetnie :P Ten engine najlepiej chodzi na PS3
no nieźle.
Epic mógłby wypuszczac tylko i wylacznie silniki, a i tak zyski będzie miał znacznie wieksze niz nie jeden developer :). Nie mniej jednak UE3 wydaje mi sie troche przereklamowany, zwlaszcza ze taki CryEngine 2 prezentuje się znacznie, znacznie lepiej, choc prawdopodobie za UE3 przemawia prostota programowania.
albz74 ---> z konsol najlepiej pójdzie na PS3, ale i tak najlepiej będzie chodzić na dopakowanym PC;P
PS3 się jeszcze nie pojawiło, a na rynku PC ciągle ruch. Na jesieni w okolicach premiery PS3 Nvidia wypuści G80 a niedługo po niej ATI R600. Poza mocą geometryczną znacznie przewyższającą xenosa czy RSX nowe GPU zaoferują także Shader Model 4.0 i DirectX 10. Tym samym od momentu ich premiery konsolę będą o jedną generację do tyłu na polu układów graficznych.
Producenci CPU także nie próżnują - początek 2007 to układy 4 rdzeniowe (to już więcej niż w XBOX 360). Przy czym są to rdzenie ogólnego przeznaczenia a nie jedynie specjalizowane jednostki do jednego typu obliczeń jak w PS3.
Do tego powerPC na którym opiera się zarówno Cell jak i procesor XBOX 360 robił wrażenie ale... do czasu premiery Core2Duo przy którym PowerPC wygląda biednie i zostaje daleko w tyłu w testach wydajności. Wystarczy popatrzeć na wyniki nowych Maków ile zyskały na wydajności. A przecież w nich nie ma C2D tylko CD, a więc jedynie namiastka tego co oferuje Conroe.
Tak więc już w okolicach najbliższej Gwiazdki PC dostanie solidne oręże do walki z PS3 i XBOX 360. I może patrząc na zapowiedzi nowych gier i ich screeny będzie można w końcu patrzyć ze spokojem, że to na pewno tak będzie na PC wyglądać albo lepiej. Bo na razie jest odwrotnie - widząc screeny najpier nachodzi obawa że to na pewno wersja na konsolę skoro tak dobrze wygląda a PC dostanie gorszą wersję.
A co do PS3 - będzie niestety produktem spóźnionym o co najmniej rok. W efekcie jej żywot może być krótszy niż PS2.
NFSV fan -
Producenci CPU także nie próżnują - początek 2007 to układy 4 rdzeniowe (to już więcej niż w XBOX 360). Przy czym są to rdzenie ogólnego przeznaczenia a nie jedynie specjalizowane jednostki do jednego typu obliczeń jak w PS3.
Rdzenie ogólnego przeznaczenia są dobre na biurko. I te wszystkie gigahertze można sobie wsadzić wiesz, gdzie... Dzięki tym specjalizowanym jednostkom do jednego typu Cell dekoduje na raz 96 strumieni mpeg-2 i 14 strumieni HD. Ciekaw jestem, która generacja procesorów ogólnego przeznaczenia będzie potrafiła to zrobić....
Do tego powerPC na którym opiera się zarówno Cell jak i procesor XBOX 360 robił wrażenie ale... do czasu premiery Core2Duo przy którym PowerPC wygląda biednie i zostaje daleko w tyłu w testach wydajności. Wystarczy popatrzeć na wyniki nowych Maków ile zyskały na wydajności. A przecież w nich nie ma C2D tylko CD, a więc jedynie namiastka tego co oferuje Conroe.
Konsole to nie tylko procesor, a w szczególności nie tylko PowerPC. Jak chcesz to podam Ci linki do testów Cella, przy których wszystkie procesory ogólnego przeznaczenia wyglądają bardzo biednie - i to w obliczeniach które mają znaczenie w grach, a nie w typowych dla biurkowych komputerów aplikacjach. Dodatkowo - zawiadom mnie jak PC będzie miał architekturę która zapewni efektywną przepustowość pomiędzy CPU, GPU i RAM na poziomie 25GB/s
Tak więc już w okolicach najbliższej Gwiazdki PC dostanie solidne oręże do walki z PS3 i XBOX 360. I może patrząc na zapowiedzi nowych gier i ich screeny będzie można w końcu patrzyć ze spokojem, że to na pewno tak będzie na PC wyglądać albo lepiej. Bo na razie jest odwrotnie - widząc screeny najpier nachodzi obawa że to na pewno wersja na konsolę skoro tak dobrze wygląda a PC dostanie gorszą wersję.
Ile takie PC będzie kosztować ?
Konsole to nie tylko procesor, a w szczególności nie tylko PowerPC. Jak chcesz to podam Ci linki do testów Cella, przy których wszystkie procesory ogólnego przeznaczenia wyglądają bardzo biednie - i to w obliczeniach które mają znaczenie w grach, a nie w typowych dla biurkowych komputerów aplikacjach.
Podaj linka do testów - chętnie poczytam. Pod warunkiem, że uwzględniono w nich C2D;)
Dodatkowo - zawiadom mnie jak PC będzie miał architekturę która zapewni efektywną przepustowość pomiędzy CPU, GPU i RAM na poziomie 25GB/s
Hmm HT 3.0 i K8L. Premiera - 2007. Przepustowość - "tylko" 41,6Gb/s:P Póki co zostaje wersja 2.0 w K8 - ~20GB/s
nie lubie EA ... fakt ma niektore wypasione gry ... ale wiekszosc to poprostu odgrzewane kotlety ... ktore robione sa jedynie dla zarobku .... no ale jak juz mowilem co niektore gry maja good, nawet bardzo good, ale maja tez olbrzymia ilość "kaszan" juz nawet nie odgrzewanych kotletow .......................................
CoKaNe -> MS nie lubisz, EA nie lubisz, kogo ty lubisz? Zaś co do zdania:
"ktore robione sa jedynie dla zarobku"
Ameryki nie odkryłeś, bo wszystko co się sprzedaje ma przynieść zarobek.
"ale wiekszosc to poprostu odgrzewane kotlety"
Najpierw produkt trzeba sprzedać, jeśli ktoś kupuje ich gry, widać opłaca im się wydawać coraz to nowsze odgrzewane kotlety.