Premiera Rise of the Ronin nadchodzi wielkimi korkami, dlatego twórcy odsłaniają kolejne karty na temat gry. Tym razem zespół Team Ninja ujawnił informacje o systemie walki, który czerpie z dorobku studia, historii Japonii, jak i innych uznanych dzieł.
gry
Marcin Przała
27 lutego 2024 16:49
Czytaj Więcej
Mówcie co chcecie o tej grze, ja czekam z niecierpliwością. Team Ninja nigdy mnie nie zawiódł jeżeli godzi o grywalność czyli dla mnie najważniejsza cześć gry.
Postacie i świat niczym makieta, masakra, to powinno śmigać na PS3.
Cała grywalność idzie do kosza, przez bugi i kiepską optymalizację, co dla Team Ninja to chleb powszedni.
bugi i kiepska optymalizacja to dla nich chleb powszedni? interesujace. stale 144fps w nioh2. moze czas zrobic upgrade? jestes takim baranem , ze widzac twoj nick juz mi sie rzygac chce. to samo mowiles o cyberpunku "swiat makieta, bugi, optymalizacja, brzydka grafika".... makiete to ty masz mózgu