Krakowskie studio Bloober Team przedstawiło zasady działania mechaniki przenikania się dwóch rzeczywistości w horrorze The Medium.
Bartosz Świątek
W SKRÓCIE:
W opublikowanym niedawno filmie deweloper Michał Napora z krakowskiego studia Bloober Team – odpowiedzialnego za nadchodzący horror The Medium – przybliżył działanie jednej z kluczowych mechanik wspomnianej produkcji. Mowa o możliwości równoczesnego poruszania się w dwóch rzeczywistościach – świecie rzeczywistym oraz duchowym.
Główna bohaterka The Medium – Marianne – posiada nadnaturalną umiejętność, dzięki której funkcjonuje w dwóch rzeczywistościach. Przez dwie trzecie gry będziemy poruszali się albo po jednym, albo po drugim świecie, ale w pewnych momentach protagonistka doświadczy ich równocześnie. W takich chwilach zobaczymy ekran podzielony na dwie części, trochę tak, jak w przypadku lokalnego trybu kooperacyjnego (choć w zależności od tego, co dzieje się w grze, któryś ze światów może dominować nad drugim, zajmując wówczas więcej miejsca).
Ruchy kontrolera będą odnotowywane w obydwu scenach, choć niektóre rzeczy będziemy mogli zrobić tylko w określonej rzeczywistości. Warto jednak odnotować, że światy będą wpływały na siebie nawzajem – działania podjęte w jednym z nich mogą otworzyć przed graczem nowe możliwości w trakcie eksplorowania drugiego.
Przypominamy, że The Medium zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X / S. Gra zadebiutuje 10 grudnia tego roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
25