Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 3 lutego 2015, 10:41

autor: Adrian Werner

Duke Nukem 3D: Hail to the King Collection zmierza na Androida

Friam Voidpoint zapowiedziała Duke Nukem 3D: Hail to the King Collection, czyli androidowy zestaw zawierający większość wydań tego klasycznego FPS-a, poczynając od pecetowego pierwowzoru wraz z dodatkami aż po przerobione konwersje na konsole.

Już wkrótce użytkownicy Androida zagrają w jedną z najsłynniejszych produkcji FPS w historii. Firma Voidpoint ogłosiła, że pracuje nad projektem zatytułowanym Duke Nukem 3D: Hail to the King Collection, który zadebiutuje w usłudze Google Play wiosną tego roku.

W skład zestawu wejdzie podstawowa wersja Duke Nukem 3D oraz dodatki Duke It Out in D.C, Duke Caribbean: Life's a Beach i Duke: Nuclear Winter. Co więcej, kolekcja zawierać ma także Duke Nukem 64. Była to edycja przeboju opracowana z myślą o konsoli Nintendo 64, która wprowadziła wiele zmian, zwłaszcza w kwestii uzbrojenia oraz ograniczenia elementów o zabarwieniu erotycznych. Wydanie na Androida będzie pierwszą oficjalną konwersją tego wydania.

Ponadto w skład kolekcji wejdzie także Duke Nukem: Total Meltdown, czyli wersja Duke Nukem 3D wydana w 1997 roku na konsolę PlayStation, która posiadała przerobioną grafikę oraz nowy epizod zatytułowany Plug 'N' Pray, zawierający sześć głównych poziomów plus jeden ukryty. Te mapy oparte były na innych popularnych w tamtych latach produkcjach, takich jak Resident Evil, Wipeout czy Tomb Raider.

Wszystko to sprawi, że Duke Nukem 3D: Hail to the King Collection pozwoli zakosztować praktycznie każdego wariantu tego klasyka. Niezależnie od wybranej wersji będziemy bawili się za pomocą nowego systemu sterowania opracowanego z myślą o ekranach dotykowych. Jednocześnie autorzy zaoferują także wsparcie dla padów z PlayStation 3 i Xboksa 360 za pomocą połączenia Bluetooth.

Duke Nukem 3D: Hail to the King Collection ukaże się wiosną tego roku. Na razie twórcy nie są gotowi podać konkretnej daty premiery. Obecnie w planach nie na wydania na iOS.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej