Do strategii Total War: Warhammer 3 trafiła olbrzymia aktualizacja 6.1. Jedna frakcja doczekała się szczególnie gruntownych zmian

Strategia Total War: Warhammer 3 wzbogaciła się o wielką aktualizację 6.1. Studio Creative Assembly dodało do rozgrywki nową zawartość, a także wprowadziło liczne zmiany.

Maciej Gaffke

2
Do strategii Total War: Warhammer 3 trafiła olbrzymia aktualizacja 6.1. Jedna frakcja doczekała się szczególnie gruntownych zmian, źródło grafiki: Creative Assembly.
Do strategii Total War: Warhammer 3 trafiła olbrzymia aktualizacja 6.1. Jedna frakcja doczekała się szczególnie gruntownych zmian Źródło: Creative Assembly.

Studio Creative Assembly przygotowało olbrzymi patch dla graczy Total War: Warhammer III. Do produkcji trafiła nowa zawartość oraz masa przeróżnych zmian i poprawek m.in. w balansie czy rozgrywce. Aktualizacja spowodowała także błąd, który zdenerwował część społeczności.

Przez łątkę 6.1 niektórym fanom korzystającym z modów w kampanii zawiesiła się gra. Twórcy zapewnili, że już pracują nad odpowiednim hotfixem, który usunie ten problem.

Patch 6.1 do Total War: Warhammer 3 już dostępny

Poniżej znajdziecie jedynie kilka istotnych zmian wprowadzonych do Total War: Warhammer III w aktualizacji 6.1. Pozostałą część długich notatek deweloperów sprawdzicie na oficjalnej stronie studia.

  1. Wprowadzono dwie nowe jednostki: dla Kataju oraz Królestw Ogrów. Pierwsza z nich to Grenadierzy Nan-Gau, a druga – Gnoblarscy Miotacze.
  2. Zmieniono system magii Kairosa. Wprowadzono opcję dowolnego gromadzenia wiedzy o zaklęciach, która jest dostępna we Fragmentach magii na panelu ze szczegółami postaci.
  3. Zmodyfikowano drzewko umiejętności dla Kairosa Tkacza Przeznaczenia, a Herald z Tzeentch i Najwyższy Pan zmiany otrzymali nowe unikatowe zdolności.
  4. Usunięto wymagania do odblokowania Borisa Ursusa. Wszyscy gracze mogą od razu korzystać z tej postaci.
  5. Zniknęła funkcja Wspierającej rasy. W przypadku wszystkich frakcji Kislevu zastąpił ją system Court and Orthodoxy. Podobnie uczyniono z Kontrolą, która ustąpiła nowej funkcji Oddania.
  6. Matka Ostankya może teraz usuwać plagi oraz teleportować się do Plesku (wschodniego regionu Kislevu).
  7. W Kataju pojawił się nowy obóz ogrów. Rozbili go najemnicy z plemienia Stoneshatter.
  8. Twórcy nieco zmienili też interfejs. Teraz gracze mogą lepiej widzieć ikony umiejętności.
  9. Poprawiono balans ras, więc lekko zmieniły się zadawane przez nie obrażenia w trakcie bitwy.
  10. Nie zabrakło również licznych poprawek usprawniających wydajność, rozgrywkę, animacje czy dźwięk.

Jednocześnie autorzy gry wymienili kilka problemów, nad których rozwiązaniem nadal trwają prace. Należy do nich chociażby dalsze wyświetlanie usuniętej funkcji Kontrola czy brak dostępności Inwokacji w fortach i bramach po załadowaniu zapisu.

  1. Recenzja gry Total War: Warhammer 3 – wojna się nie zmienia
Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III

PC
Data wydania: 17 lutego 2022
Total War: Warhammer III - Encyklopedia Gier
8.7

GRYOnline

8.1

Gracze

6.9

Steam

8.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

3

Maciej Gaffke

Autor: Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

Lies of P: Overture będzie naprawdę długie i trudne, nawet dla doświadczonych graczy. Reżyser odcina się od zbyt mocnych inspiracji uwielbianym Bloodborne

Następny
Lies of P: Overture będzie naprawdę długie i trudne, nawet dla doświadczonych graczy. Reżyser odcina się od zbyt mocnych inspiracji uwielbianym Bloodborne

Realistyczny symulator życia inZOI jednak bez Denuvo. „Zrozumieliśmy, że nie jest to rozwiązanie, którego oczekujecie”

Poprzedni
Realistyczny symulator życia inZOI jednak bez Denuvo. „Zrozumieliśmy, że nie jest to rozwiązanie, którego oczekujecie”

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl