Komentarze do wiadomości: DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator

Forum Komputery
Dodaj komentarz
17.10.2018 14:17
😂
1
3
odpowiedz
dmcNero92
86
Konsul

Wiarygodne jak cholera te testy od NV
- Zero info o sprzęcie
- Zero testów w TAA przy użyciu kart RTX

Nvidia jak Intel ośmiesza się i kopie sobie grób.

17.10.2018 14:22
A.l.e.X
2
3
odpowiedz
A.l.e.X
152
Alekde

dmcNero92 - wyniki są akurat właściwe, za to manipulacja jest taka że DLSS to metoda upscalingu z 1440p do 4K przy użyciu AI. Nie wygląda to źle, ale nie jest to też natywne 4K. Oczywiście rozumiem podejście NV promujące swoją technologię DLSS która jest dostępna tylko dla serii 2xxx i faktycznie b. łatwo ją dodać do każdej gry, ale na pewno nie można mówić o tym że jest to to samo co natywne 4K z TXAA. Dla użytkownika końcowego który patrzy na wydajność jest to w sumie bez znaczenia, ale np. dla kogoś kto ceni sobie już jak najlepszy obraz (np. ja) DLSS to tylko zapudrowanie. Na pewno nie zamierzam z tego korzystać o ile nie będę zmuszony np. w kombinacji DLSS+RT.

17.10.2018 14:44
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
jakisnick
63
Konsul

DLSS to technologia inteligentnego upscalingu więc dwa razy więcej klatek = dwa razy mniej pixeli do wyrenderowania. Widać to z reguły gołym okiem na filmach porównawczych i demach.

Fajna sprawa dla części osób, którym upscaling nie przeszkadzał, ale marketingowcy starają sie za wszelką cenę zrobić z tego boską technologię, którą za wszelką cene gra musi mieć.

post wyedytowany przez jakisnick 2018-10-17 14:47:11
17.10.2018 14:49
A.l.e.X
3.1
A.l.e.X
152
Alekde

akurat tutaj tak to nie działa wolne piksele są dodawane, a nie dostajesz obraz mydło, jednak traci się to surowość widoczną np. na elementach cienkich, włosy na głowie, poza tym partie dalszego obrazu w planie mają zadanie zmniejszenia dokładności wypełnienia przez co jak weźmiesz lupę na dalszy plan to już różnice lekkie zobaczysz. W grze szybkiej dynamicznej raczej nikt nie odróżni w tym wypadku jednego obrazu od drugiego, ale jak ktoś przywiązuje wagę do każdego piksela...

17.10.2018 15:04
4
odpowiedz
laki2217
139
Generał

Jednak jak coś jest 2x większe to jednak zamiast powiedzmy 44 klatek na GTX Titan powinno być 88 RTX 2080TI. Natomiast tutaj jest 68. Dlatego wole wyrażenie w procentach bo jednak bardziej rzeczywiście to wygląda. Oczywiście mogłem to źle zrozumieć.

17.10.2018 17:33
5
3
odpowiedz
Voltron
118
Konsul

O, świetnie! Kupię kartę za 5700 zł żeby NIE GRAĆ w natywne 4K tylko upscalować....

Serio? Nvidia, przestań się ośmieszać.....

17.10.2018 23:01
6
odpowiedz
tybet2
159
Generał

Fajnie, znowu jakieś rozmazane badziewie. Czasem można pomyśleć, że dekadę temu ludzie mieli ostrzejsze gry niż teraz.

Czekam na screeny porównujące (identyczne miejsce + kamera) w PNG.

Forum Komputery
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl