Disney Plus ze świetnym startem w Polsce; platforma dominuje nad HBO Max

Zaledwie w tydzień od debiutu w Polsce Disney+ zgromadziło prawie 2 miliony widzów, tym samym wyraźnie górując nad konkurencją w postaci chociażby HBO Max, którego debiut w kraju nad Wisłą nie był równie spektakularny.

filmomaniak.pl

Ignacy Kruk

Disney Plus ze świetnym startem w Polsce; platforma dominuje nad HBO Max.
Disney Plus ze świetnym startem w Polsce; platforma dominuje nad HBO Max.

Źródło: Disney+

Według ostatnich doniesień firmy analitycznej Nielsen, włodarze Disneya mogą otwierać szampana. Disney+ bowiem osiągnął znaczny sukces na polskim rynku. Platforma w krótkim czasie zdeklasowała bezpośrednią konkurencję i w pierwszym tygodniu zgromadziła przed ekranami aż 1,9 miliona widzów.

Powyższa liczba robi szczególne wrażenie, jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że HBO Max w równym czasie zebrało 1,2 miliona oglądających, abstrahując nawet od faktu, że część klientów platformy stanowili dawni użytkownicy HBO GO.

Gdzie oglądamy produkcje Disney+?

Według raportu większość widzów z Polski, bo aż 1,2 miliona, ogląda treści Disney+ na telewizorach. Wielu korzysta również z komputerów (430 tys.) i telefonów (373 tys.). Trzeba przyznać, że powyższe liczby nie są zbyt zaskakujące, jako że podczas oglądania filmów oraz seriali jakość i wielkość ekranu zdają się być na ogół ważniejsze niż mobilne zalety, jakie oferują telefony i tablety.

Liczba widzów, którzy oglądali treści Disney+ na danym urządzeniu:

  • łącznie na wszystkich urządzeniach – 1,9 mln;
  • telewizory – 1,2 mln;
  • komputery – 427 tys.;
  • telefony – 373 tys.;
  • tablety – 63 tys.

Ile czasu spędzamy z Disney+?

Bogata biblioteka treści od Disneya najwyraźniej dość skutecznie absorbuje naszą uwagę. Analiza firmy Nielsen wykazuje bowiem, że użytkownicy spędzają na platformie średnio 1 godzinę i 13 minut. W tym zestawieniu wygrywają jednak komputery, na których widzowie oglądali treści średnio przez 1 godzinę i 32 minuty.

Średni czas, który widzowie spędzali na oglądaniu treści Disney+:

  1. łącznie na wszystkich urządzeniach – 1h 13m;
  2. komputery – 1h 32m;
  3. telewizory – 1h 7m;
  4. tablety – 54m;
  5. telefony – 44m.

Warto wspomnieć, że wymienione liczby przedstawiają wyniki platformy zaledwie po pierwszym tygodniu, niewykluczone więc, że liczba subskrybentów mogła od tego czasu znacznie wzrosnąć.

Oferta Disney+

W ramach przypomnienia – abonament Disney+ (w cenie 28,99 zł za miesiąc i 289,90 zł za rok) oferuje dostęp do ponad 800 filmów i 1800 seriali. W stale rozrastającej się bibliotece platformy znajdziemy m.in. produkcje z uniwersum Marvela, Gwiezdnych wojen, a także treści od National Geographic, Star i Pixara.

Jesteście subskrybentami Disney+? Jeżeli tak, co sądzicie o tej platformie?

Podobało się?

4

Obi-Wan Kenobi to kapitalne walki; zobacz, jak aktorzy do nich trenowali

Następny
Obi-Wan Kenobi to kapitalne walki; zobacz, jak aktorzy do nich trenowali

Nie wszyscy grają w LoL-a na patchu 12.12; klient został w tyle

Poprzedni
Nie wszyscy grają w LoL-a na patchu 12.12; klient został w tyle

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl