Death Stranding 2 zadziwia nie tylko jakością grafiki, ale i dopracowaniem technicznym. Loadingi w nowej grze Kojimy są niemal niezauważalne
Nikt chyba nie zaprzeczy, że DS 2 wygląda fenomenalnie, tak pod względem technicznym, jak i projektowym
Death Stranding 2 wygląda ładnie, ale to są puste światy, ciężko żeby przy dzisiejszej mocy obliczeniowej sprzętu te przestrzenie wyglądały źle.
Wzialem mikroskop elektronowy, ide porywnywac ta przewage PS5 pro.
założeniem PS5 Pro przed premierą konsoli było to , że nie będziesz musiał wybierać między 60 FPS a trybem jakości 30 FPS jak na zwykłej PS5 , miała być najlepsza jakość obrazu w 60 FPS , to miało sens a teraz.. I tak musisz ciągle wybierać czy chcesz 30 fps czy 60 fps
Powielacie jakieś bzdury niestworzone - przecież gra normalnie się wczytuje po wybraniu sejwa, kilka sekund, ale zawsze. Ostatni Doom wczytuje się szybciej, a nie pisaliście o tym.
bez kitu, na tym filmiku to wyglada jak ten save jest po prostu wczesniej wczytany, dlatego sie instantowo odpala.
Powód jest prosty: gra ma wyglądać niemal identycznie w trybie wydajnościowym, a ten zapewnia lepsze czasy ładowania (w niewiele ponad sekundę nawet w najgorszych przypadkach).
to tez jakies podejrzane, ogladalem material digital foundry i nie pamietam czegos takiego
niestety, zyjemy w epoce postprawdy.
Typ nawet nie obejrzał filmiku który wkleił w newsie. A w nim normalne wczytanie jakiegoś losowego sejwa, a nie ostatniego zapisu gry, który pewnie gra doczytuje zanim nawet go wybierzmy. I co się okazuje? że loading nie jest instant tylko trwa 4 sekundy, które wrażenia obecnie nie robią. Ale czego się spodziewać, rzetelności?